Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Henrik_E sa:Jag skullle köpa spezen. I princip alla som recenserat den har givit den bra betyg. Dessutom är den snyggare än cannondalen.
borano20 sa:Hej.. Lika som bär. En nackdel med Systemsixen är att du kan bara vinkla styret 45 grader. En skitsak när du lärt dig å kommer ihåg, men den dagen när du glömmer å dråsar omkull när du ska vända med din 100´+ rigg så kommer du att se jävligt korkad ut. Värt att offra styrvinkel för minus 3 watt i vindtunneln?? Tillbaka till ritbordet?? mvh borano20
Hej.. Å lördagsfyllan kickar in, å då MÅÅÅÅSSSTE man sätta sig vid datorn å håna.. mvh borano20Jensen sa:borano20 sa:Hej.. Lika som bär. En nackdel med Systemsixen är att du kan bara vinkla styret 45 grader. En skitsak när du lärt dig å kommer ihåg, men den dagen när du glömmer å dråsar omkull när du ska vända med din 100´+ rigg så kommer du att se jävligt korkad ut. Värt att offra styrvinkel för minus 3 watt i vindtunneln?? Tillbaka till ritbordet?? mvh borano20
Ofta du gör så skarpa svängar? ?
borano20 sa:Hej.. Å lördagsfyllan kickar in, å då MÅÅÅÅSSSTE man sätta sig vid datorn å håna.. mvh borano20Jensen sa:borano20 sa:Hej.. Lika som bär. En nackdel med Systemsixen är att du kan bara vinkla styret 45 grader. En skitsak när du lärt dig å kommer ihåg, men den dagen när du glömmer å dråsar omkull när du ska vända med din 100´+ rigg så kommer du att se jävligt korkad ut. Värt att offra styrvinkel för minus 3 watt i vindtunneln?? Tillbaka till ritbordet?? mvh borano20
Fjärdebrunn sa:SystemSix ser ju apläcker ut. Innovativ och ball på alla de sätt. Inte så mainstream och tillrättalagd. Styrvinkelbegränsningen skaver lite.
Hej.. Jäpp, två öl senare å Jensen är på igen. När du nyktrar till imorgon så kan du knalla till tidningsaffären å köpa senaste Tour å stava dig igenom testet på 5 aerohojar. Lycka till! mvh borano20Jensen sa:borano20 sa:Hej.. Å lördagsfyllan kickar in, å då MÅÅÅÅSSSTE man sätta sig vid datorn å håna.. mvh borano20Jensen sa:borano20 sa:Hej.. Lika som bär. En nackdel med Systemsixen är att du kan bara vinkla styret 45 grader. En skitsak när du lärt dig å kommer ihåg, men den dagen när du glömmer å dråsar omkull när du ska vända med din 100´+ rigg så kommer du att se jävligt korkad ut. Värt att offra styrvinkel för minus 3 watt i vindtunneln?? Tillbaka till ritbordet?? mvh borano20
Är du full eller vad säger du? ? jag är ju inte full. Undrade bara om man skulle tävla med den eller köra trackstands :-)
bellasoda sa:Det känns väl som att det är uppenbart att det inte hänger på styrvinkeln?
Det hänger ju självklart på hur man lyckas matcha sitt kitt med cykeln. Vissa har ju redan en spec hjälm + skor, och då ska du ju självklart köpa en venge. Annars köper du systemsix. Enkelt val!
Vad hände här?borano20 sa:Hej.. Jäpp, två öl senare å Jensen är på igen. När du nyktrar till imorgon så kan du knalla till tidningsaffären å köpa senaste Tour å stava dig igenom testet på 5 aerohojar. Lycka till! mvh borano20Jensen sa:borano20 sa:Hej.. Å lördagsfyllan kickar in, å då MÅÅÅÅSSSTE man sätta sig vid datorn å håna.. mvh borano20Jensen sa:borano20 sa:Hej.. Lika som bär. En nackdel med Systemsixen är att du kan bara vinkla styret 45 grader. En skitsak när du lärt dig å kommer ihåg, men den dagen när du glömmer å dråsar omkull när du ska vända med din 100´+ rigg så kommer du att se jävligt korkad ut. Värt att offra styrvinkel för minus 3 watt i vindtunneln?? Tillbaka till ritbordet?? mvh borano20
Är du full eller vad säger du? ? jag är ju inte full. Undrade bara om man skulle tävla med den eller köra trackstands :-)
Cannondale jekyl 1000 sa:Vad hände här?
Hej.. Jaha, det funkar även om felet sitter i gaffelkronan?? Var får du din information ifrån, förresten?? mvh borano20emmer sa:Åh... En som papperstyskdyrkare som läser tyska pappersbiblar.
Är det så att man kör trackstand mer än fort med sin systemsix så kan man ju - om man vägrar inse att man köpt fel hoj - byta till vanliga distanser till styrhuvudet så får man sedvanliga ~80 grader eller oxå sätta på ett rakt styre och dra bromsslangen på utsidan så får man ~180...
borano20 sa:Hej.. Jaha, det funkar även om felet sitter i gaffelkronan?? Var får du din information ifrån, förresten?? mvh borano20emmer sa:Åh... En som papperstyskdyrkare som läser tyska pappersbiblar.
Är det så att man kör trackstand mer än fort med sin systemsix så kan man ju - om man vägrar inse att man köpt fel hoj - byta till vanliga distanser till styrhuvudet så får man sedvanliga ~80 grader eller oxå sätta på ett rakt styre och dra bromsslangen på utsidan så får man ~180...
Hej.. Om styrstoppet utgör ett problem, Kneecap, låter jag till skillnad från dig, TS att avgöra. Jag skriver bara om nått som jag tycker TS ska veta om före köp. För att förstöra nattsömnen för alla specializedtorskar här så kan jag nämna att Vengen INTE vann testet. Inte Systemsixen heller. Å sen finns det MYCKET enklare, och billigare, sätt att tjäna watt på.. Var får du din information ifrån, Kneecap?? mvh borano20Kneecap sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Vad hände här?
Tjena!
Borano20 försöker skylla sin fylla på Jensen.
Ang , styrstoppet så är det ju ett precis lika stor ickeproblem som tåöverlapp. Vilket för vissa iofs innebär döden.
Ja bilder på hur bromsslangen går genom styrtapp, spacers, styrhuvud och ner i gaffel finns ju över allt.Raggamuffin sa:Internet???? kanske!!?? förmodligen !!!1111oneoneborano20 sa:Hej.. Jaha, det funkar även om felet sitter i gaffelkronan?? Var får du din information ifrån, förresten?? mvh borano20emmer sa:Åh... En som papperstyskdyrkare som läser tyska pappersbiblar.
borano20 sa:Hej.. Om styrstoppet utgör ett problem, Kneecap, låter jag till skillnad från dig, TS att avgöra. Jag skriver bara om nått som jag tycker TS ska veta om före köp. För att förstöra nattsömnen för alla specializedtorskar här så kan jag nämna att Vengen INTE vann testet. Inte Systemsixen heller. Å sen finns det MYCKET enklare, och billigare, sätt att tjäna watt på.. Var får du din information ifrån, Kneecap?? mvh borano20
Miss Lycka 2.0 sa:De flesta cyklar framförs av en förare. Den påverkar aerodynamiken mycket mer än cykeln.
Miss Lycka 2.0 sa:I testerna är det väl utan förare? Sedan så passar föraren olika på olika cyklar.
Det går inte att addera effekterna rakt av utan test.
Trots det som står i tråden är det inte exakt de modellerna som är testade i Tour 1-2019,Razzr sa:Tänkte jag skulle testa en Aerohoj i år och det står mellan dessa två.Vad har ni för åsikter ? Venge pro el Systemsix Di2
Vilken gubbe menar du? Gärna rörliga bilder, mått, cykelvana och testresultat på den cykeln.C-dale sa:Hur stort är motståndet när det sitter en gubbe på cykeln?
Razzr sa:alltid någon stjärna som föreslår andra cyklar direkt.
Ytterligt omodernt.lundatok sa:App app, vilken sadelvinkel har den?
Lingon sa:Skiljer det bara 10w mellan snabbaste och långsammaste cykeln? Äh, jag köper en ny tröja istället!;)
https://www.cyclingweekly.com/news/...15watts-savings-new-aero-jersey-shorts-405390
Lingon sa:Skiljer det bara 10w mellan snabbaste och långsammaste cykeln? Äh, jag köper en ny tröja istället!;)
https://www.cyclingweekly.com/news/...15watts-savings-new-aero-jersey-shorts-405390
drpepper82 sa:Hur ska du använda den? Ska du tex bara köra runt Vättern skulle jag välja Cannondalen. Men ska du klämma lite höjdmeter också så skulle jag välja nya Vengen, den känns verkligen som en den perfekta balansen mellan aero, vikt och komfort. Tror inte vi kommer få se Sagan på en Tarmac lika ofta i år som när han hade den äldre Vengen till sitt förfogande.