Jag ska ut och CYKLA med ungarna! Help bitte
Hej!
Jag ska ut och cykla med ungarna, dom är nu 8 och 5, då tänkte jag, jag köper en cykel på biltema.
Googlade lite och hamnade på detta forum, och det verkar bara vara VITUS Sentier 29 - Large, som överhuvudtaget går att cykla på.
Men till min fråga, är det här något att ha som sen grabben får ärva om 7 år. så kan jag köpa nåt riktigt till mig själv då
Så är det inte helt bortkastade 5200kr på detta skräp?
Är det skräp? Är det barncykelkomponenter?
Är den kanske okej?
Jag slipper åka 15 mil för att köpa en VITUS, jag kan ta den påväg hem från jobbet, och den är minst 3000kr billigare?
Vad säger experterna?
Jag ska ut och cykla med ungarna, dom är nu 8 och 5, då tänkte jag, jag köper en cykel på biltema.
Googlade lite och hamnade på detta forum, och det verkar bara vara VITUS Sentier 29 - Large, som överhuvudtaget går att cykla på.
Men till min fråga, är det här något att ha som sen grabben får ärva om 7 år. så kan jag köpa nåt riktigt till mig själv då
Mountainbike 29" 16 växlar
Styv och hållbar aluminiumram. Dämpad gaffel med 100 mm slaglängd, justerbar. Mekaniska skivbromsar från Tektro med 160 mm skivor. Dubbelbottnade aluminiumhj...
www.biltema.se
Så är det inte helt bortkastade 5200kr på detta skräp?
Är det skräp? Är det barncykelkomponenter?
Är den kanske okej?
Jag slipper åka 15 mil för att köpa en VITUS, jag kan ta den påväg hem från jobbet, och den är minst 3000kr billigare?
Vad säger experterna?