[Kalender] Sssm 2023

[Kalender] Sssm 2023
Härligt! För boende finns det ju också vindskydd längs med Bruksleden, och ett luft-vattenskåp på Shell i Rocklunda.

Supersnygg logga!

[Kalender] Sssm 2023
Bättre att det sitter löst i ryggen än i huvudet iaf…..
Men om man har både och.......
(Blir "lite" tjatigt om min rygg men jag är van att få förklara 10ggr/dag varför jag går som en.... och låter när jag rör mig...osv, ska försöka låta bli att svara reflexmässigt att jag är kass i bla ryggenhela tiden i fortsättningen?)

Nu är jag pigg som en lärkvinge?

[Kalender] Sssm 2023
Men om man har både och.......
(Blir "lite" tjatigt om min rygg men jag är van att få förklara 10ggr/dag varför jag går som en.... och låter när jag rör mig...osv, ska försöka låta bli att svara reflexmässigt att jag är kass i bla ryggenhela tiden i fortsättningen?)

Nu är jag pigg som en lärkvinge?
Man måste informera om att man är begränsad i vad man kan göra och inte kan göra. Blir ju skitkonstigt om man är på hela tiden tills något är dags och sen kommer man inte. Jag är ju inte heller i toppform hela tiden, ibland går det bara inte.

[Kalender] Sssm 2023
Man måste informera om att man är begränsad i vad man kan göra och inte kan göra. Blir ju skitkonstigt om man är på hela tiden tills något är dags och sen kommer man inte. Jag är ju inte heller i toppform hela tiden, ibland går det bara inte.
Är nog 25år sen jag var i närheten av nån toppform men går det inte så går det inte.

Siktar ändå på att ta tillbaka min DFL i år ?

[Kalender] Sssm 2023
Jag ser inte heller hur att "sova" med 2 gubbar skulle hjälpa mig, men jag kanske bara är gammaldags?

[Kalender] Sssm 2023
IMG_0101.jpeg

Och som ni kan gissa finns det bara ett sätt att lägga vantarna på ett sådant här:?

[Kalender] Sssm 2023
Premiärtur på "nya" cykeln avklarad och anmälningsmail skickat.
20230728_202653.jpg

Kan konstatera att man blir bekväm av att köra heldämpat med växlar för länge, att cykeln inte imploderade trots 72⁰ styrvinkel och 2.4" däck på 18mm fälgar och att det var precis så jobbigt som jag mindes det. Kan bli kul detta.

Tillbaka
Topp