Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Karlstadfarbrorn har viss tveksamhet till deltagande då mkt tyder på att det finns lösa pryttlar i ryggen.@Hasse#7 , är det inte lika bra att du, jag och @Manurhin2 delar hotellrum så att vi kommer upp ordentligt på morgonen? Inte för att vi skulle vara bakis utan mest för våra krämpor ?
Vi får överväga möjligheten. Mina tillkommande krämpor är nog efter för svår terräng. ?@Hasse#7 , är det inte lika bra att du, jag och @Manurhin2 delar hotellrum så att vi kommer upp ordentligt på morgonen? Inte för att vi skulle vara bakis utan mest för våra krämpor ?
Bättre att det sitter löst i ryggen än i huvudet iaf…..Karlstadfarbrorn har viss tveksamhet till deltagande då mkt tyder på att det finns lösa pryttlar i ryggen.
Har fått gå på ?-light igen![]()
Men om man har både och.......Bättre att det sitter löst i ryggen än i huvudet iaf…..
Man måste informera om att man är begränsad i vad man kan göra och inte kan göra. Blir ju skitkonstigt om man är på hela tiden tills något är dags och sen kommer man inte. Jag är ju inte heller i toppform hela tiden, ibland går det bara inte.Men om man har både och.......
(Blir "lite" tjatigt om min rygg men jag är van att få förklara 10ggr/dag varför jag går som en.... och låter när jag rör mig...osv, ska försöka låta bli att svara reflexmässigt att jag är kass i bla ryggenhela tiden i fortsättningen?)
Nu är jag pigg som en lärkvinge?
Är nog 25år sen jag var i närheten av nån toppform men går det inte så går det inte.Man måste informera om att man är begränsad i vad man kan göra och inte kan göra. Blir ju skitkonstigt om man är på hela tiden tills något är dags och sen kommer man inte. Jag är ju inte heller i toppform hela tiden, ibland går det bara inte.
Din?Är nog 25år sen jag var i närheten av nån toppform men går det inte så går det inte.
Siktar ändå på att ta tillbaka min DFL i år ?
Jag ser inte heller hur att "sova" med 2 gubbar skulle hjälpa mig, men jag kanske bara är gammaldags?Man måste informera om att man är begränsad i vad man kan göra och inte kan göra. Blir ju skitkonstigt om man är på hela tiden tills något är dags och sen kommer man inte. Jag är ju inte heller i toppform hela tiden, ibland går det bara inte.
Är inte det den klassiska happyvägen till en bättre cykel än man har råd med? Jag är nöjd med min fru så inget cykelbidrag härifrån. ?Jag ser inte heller hur att "sova" med 2 gubbar skulle hjälpa mig, men jag kanske bara är gammaldags?
Nja, happy-kutym är väl att man får en framväxel? Fast det kanske har gått inflation i det också?Är inte det den klassiska happyvägen till en bättre cykel än man har råd med? Jag är nöjd med min fru så inget cykelbidrag härifrån. ?
Räknar väl med ett visst ”motstånd” men med två tidigare DFL så har jag ju lite erfarenhet på hur man fixar det. Att jag bytte ut min DFL mot en DNS förra året betyder ingenting ?
Du menar att i tiokamp kan jag ta DFL i alla grenar?@Hasse#7 Är ju multisportare så honom slår du nog lätt.
Nja, du håller ju på med allt möjligt(cykel, innebandy, bergsklättring mm mm) så A lär bara se din ryggtavla en kort stund?Du menar att i tiokamp kan jag ta DFL i alla grenar?
Tack för förtroendet även om din tro på mig är ganska överdriven.Nja, du håller ju på med allt möjligt(cykel, innebandy, bergsklättring mm mm) så A lär bara se din ryggtavla en kort stund?
Grymt. Då har vi en av de viktigaste pusselbitarna på plats för en toppenhelg!Nu när jag blivit beviljad en semesterdag så har jag anmält mig till precis alla programpunkter. Ska bli kul att förgylla hösten med SSSM!
Hurra!Så! Mail skickat och jag och Gärdsgårds är taggade som fan på en long weekend i Västra Aros ??
Om man om möjligt haft funderingar på nåt som suttit fast i höve så gäller det iaf inte längre, absolut stillhet i 14 dar efter marksyning. Stänger dörren ännu hårdare till deltagande?Bättre att det sitter löst i ryggen än i huvudet iaf…..
Vad hette boendet som du har bokat/kollat på?!Nu när jag blivit beviljad en semesterdag så har jag anmält mig till precis alla programpunkter. Ska bli kul att förgylla hösten med SSSM!
Behöver man förvara cykel så är det inga problem att lösa.Jag har ångrat mig om det som jag sagt tidigare. Dåligt med rum där och de kunde inte svara om cykelutrymme. Vi kollar vidare..
saknar hoj
Utmärkt!Behöver man förvara cykel så är det inga problem att lösa.
Jag är definitivt ute ur matchen, bor du i närheten kan du låna min.Yey, anmäld!
Min ss-hoj blev stulen så jag kommer improvisera något, troligen plockar jag en cykel på måfå ur garaget.
Nu inbokade på Good Morning VästeråsBehöver man förvara cykel så är det inga problem att lösa.
Inte bara perfekt läge utan även stans mest turkosa hotell. Utmärkt val!Nu inbokade på Good Morning Västerås