Strava, local legends?

Belse

Aktiv medlem
Strava, local legends?
Har Strava gjort om Local legends så att man måste ha premiumkonto för det nu? Förra sommaren fungerade det utan, men nu ser jag att jag har flest passeringar på en sträcka men jag blir inte med på topplistan ändå...

Strava, local legends?
Har Strava gjort om Local legends så att man måste ha premiumkonto för det nu? Förra sommaren fungerade det utan, men nu ser jag att jag har flest passeringar på en sträcka men jag blir inte med på topplistan ändå...
Kan också vara att du har dolda rides eller att du markerar dem som commute eller så. Jag tappade några LL efter att jag började autotagga jobbpendling med båda ovan.

Strava, local legends?
Kan också vara att du har dolda rides eller att du markerar dem som commute eller så. Jag tappade några LL efter att jag började autotagga jobbpendling med båda ovan.
Har inte ändrat någonting på inställningarna vad jag vet, hände något i höstas då jag vart av med det på några sträckor fast jag hade flest i antal när jag kollade, nu har jag också flest passeringar men kommer inte med i listan...

Strava, local legends?
Finns det inte en tidsram för funktionen, typ "flest passager de senaste X antal månaderna" eller så? Skulle vara svårt för yngre eller nyblivna cyklister att skriva "Local legend" på CV:t annars.

Strava, local legends?
Kollat igenom inställningarna och det är inga fel där som jag kan se, jag har fler passeringar än han som har kronan, det som jag ser när jag går in är att dom vill att jag tecknar en prenumeration:

Screenshot_20230607-142142114.jpg
Screenshot_20230607-142159664.jpg

Strava, local legends?
Jag tycker ju histogramet i över bilden visar att du är rätt långt ifrån, men såklart opraktiskt när man inte får se några siffror.

Vad är fet för segment?

Strava, local legends?
Fattar inte riktigt histogramet. Det ser mer eller mindre identiskt ut på ett segment där jag är local legend med endast 2 försök

Strava, local legends?
Den privata zonen kan ibland ställa till det för topplistan. Den privata zonen kan ställas in som x antal meter från en specifik adress och eller start/slutpunkt. Den senare funktionen har jag för mig kom förra sommaren.

Local Legend kallas av vissa ”byfånen”, dvs många har den avstängd.

Strava, local legends?
Jag tycker ju histogramet i över bilden visar att du är rätt långt ifrån, men såklart opraktiskt när man inte får se några siffror.

Vad är fet för segment?
Histogramet vet jag inte vad det har för funktion där, räknar man antalet gånger så leder han på 7 st men jag har gjort 8 st senaste veckan. Ska testa att stänga av dolt start o slut på sträckan om det är det som stör...

Tillbaka
Topp