svensson bikes family cargo

Jag har en fråga. Kan ni hjälpa mig? Jag köpte svensson bikes familj cargo begagnad av facebook .
Hej, jag har en fråga! Min cykel köpte jag begagnad för två veckor sedan, i onsdags, senast jag använde den, fungerade den utan fel. Nästa dag försökte jag använda det, men jag kunde inte, och jag vet inte vad som är anledningen, och det såg ut för mig som visas i videon. Vi trodde att det var fel på kontrollboxen och en ny köptes.Vid leverans var samma problem åtgärdat, och det fungerar inte på eldrift.
Felen gick från skärmen, men det fungerar inte på batteriet. Kan ni råda mig att lösa detta problem?

IMG_1639.png
IMG_1638.jpeg
IMG_1637.jpeg

På den fösta bilden har du en "motorlampa" (Ser likadan ut som i bilar).

Det kan tyda på att det finns en logg som går att läsa av och nollställa, om det ligger en felkod kvar kan det sätta system ur drift.

Skulle råda dig att ta kontakt med tillverkaren/en återförsäljare.

På den fösta bilden har du en "motorlampa" (Ser likadan ut som i bilar).

Det kan tyda på att det finns en logg som går att läsa av och nollställa, om det ligger en felkod kvar kan det sätta system ur drift.

Skulle råda dig att ta kontakt med tillverkaren/en återförsäljare.
Efter att ha bytt kontrollboxen försvann denna signal och bara den cykel som inte går på motorn kvarstår, den går utan el, varför?

Tillbaka
Topp