Blockettråden 2

Blockettråden 2
Nu är inte jag expert på Pinarello men säljs toppmedellen verkligen med tiagra?
Luktar det inte kina?
Jag är heller ingen expert på Pinarello, men Shimano Tiagra och justerbar styrstam känns inte helt legit, men den kan ju vara köpt som lös ram. Jag kan inte heller påminna mig att jag sett Zipp 808:or med vita ekrar tidigare, men det kanske är någon limited edition?

Blockettråden 2
Jag är heller ingen expert på Pinarello, men Shimano Tiagra och justerbar styrstam känns inte helt legit, men den kan ju vara köpt som lös ram. Jag kan inte heller påminna mig att jag sett Zipp 808:or med vita ekrar tidigare, men det kanske är någon limited edition?
Limited ediditon som i kinakol från tidigt 10-tal. Hade ett liknande hjulpar fast utan zipploggor. Var lite sugen på de vita ekrarna men färgen skavdes tydligen bort fort som bara den så jag köpte svarta.

Har annars fina minnen av de Nocatec naven. A271SB hette de tror jag. Rullade väldigt fint.

Blockettråden 2
Billigt och bra? Mest fundersam över att hjulen har loggorna ARC 1100 wide, fast hittar bara DICUT på nätet och inga wide modeller.
Så dvs detta inte är hjul från DT? IMG_6434.jpeg

Blockettråden 2
Billigt och bra? Mest fundersam över att hjulen har loggorna ARC 1100 wide, fast hittar bara DICUT på nätet och inga wide modeller.
Så dvs detta inte är hjul från DT?
Det är Dicut, om du kollar på bilger från denna review så står det Wide, också. Vet inte om det är nån skillnad, kanske nån OEM sak.

Tillbaka
Topp