Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Justerbar sadelstolpe på en Pinarello Dogma. Nu har jag sett allt.
Nu är inte jag expert på Pinarello men säljs toppmedellen verkligen med tiagra?Justerbar sadelstolpe på en Pinarello Dogma. Nu har jag sett allt.
Yepp, Japanska växlar etc.Hela cykeln skriker ju typ Asien/mellanöstern.
Döljer sig en äkta Figurati där under?! För bara 14 000kr! Köp! ?Yepp, Japanska växlar etc.
( men ja, 100% kopia. Eller kanske är en Figurati egentligen? )
Finns det inte gott om tecken som tyder på att det där bara är en Kina-kopia av en Figurati? Snygg hoj, men knappast värt 14' i så fall.Döljer sig en äkta Figurati där under?! För bara 14 000kr! Köp! ?
Tänker mig en shunn med en röd dunkacka med absolut största "marcopolo"-loggan som går att ha på ryggen, lite mindre på bröstet.Yepp, Japanska växlar etc.
( men ja, 100% kopia. Eller kanske är en Figurati egentligen? )
Jag är heller ingen expert på Pinarello, men Shimano Tiagra och justerbar styrstam känns inte helt legit, men den kan ju vara köpt som lös ram. Jag kan inte heller påminna mig att jag sett Zipp 808:or med vita ekrar tidigare, men det kanske är någon limited edition?Nu är inte jag expert på Pinarello men säljs toppmedellen verkligen med tiagra?
Luktar det inte kina?
Limited ediditon som i kinakol från tidigt 10-tal. Hade ett liknande hjulpar fast utan zipploggor. Var lite sugen på de vita ekrarna men färgen skavdes tydligen bort fort som bara den så jag köpte svarta.Jag är heller ingen expert på Pinarello, men Shimano Tiagra och justerbar styrstam känns inte helt legit, men den kan ju vara köpt som lös ram. Jag kan inte heller påminna mig att jag sett Zipp 808:or med vita ekrar tidigare, men det kanske är någon limited edition?
Vilka cykeldelar tillverkas i Mellanöstern?Hela cykeln skriker ju typ Asien/mellanöstern.
Stilen, mr Watson... är du blind måntro? ;)Vilka cykeldelar tillverkas i Mellanöstern?
Eller menar du att cyklisten kommer därifrån?
Tack för att du delade med dig av denna fantastiska minidoku! Att se han cykla med sin son värmde.Försökte hitta info om iranska cykelmärken och hittade istället den här minidokun om en cykelmekaniker i iran som är.... BLIND!
Tycker det ser ut att vara rätt nav ?Lite för dålig bild men naven ser rätt ut?
Det är Dicut, om du kollar på bilger från denna review så står det Wide, också. Vet inte om det är nån skillnad, kanske nån OEM sak.Billigt och bra? Mest fundersam över att hjulen har loggorna ARC 1100 wide, fast hittar bara DICUT på nätet och inga wide modeller.
Så dvs detta inte är hjul från DT?
En målare som extraknäcker på att sälja cyklar, byggverktyg och cykeldelar. Synar det totalt...Rätt billiga saker på hans säljprofil.
Är det en sån där BMC Timemachine?
Nä, jag tror jag väntar till imorrn.Bara en halvtimme kvar. Passa på!
![]()
Säljes: Focus Gravel Paralane Donna Ultegra
Passa på innan oktober. Nu säljer jag min racer för under halva priset, endast 10 000 kr om du köpehappyride.se
Man undrar ju vad det är för kostnaderDenna text tycker jag är lite spännande, samtidigt som den inte direkt lockar till en affär med annonsören.
Visa bilaga 637364
Ränta på SMS-lånet?Man undrar ju vad det är för kostnader
Gick ju att köpa för 15000 på eBay Tyskland när det kom så... inte oskäligt pris med :k)Undrar hur lågt det kommer gå...
![]()
Säljes: SRAM XX Eagle AXS Transmission
Säljer SRAM XX Eagle AXS Transmission kit enligt bild i nära nyskick. Testat en dag sedan avplockat frånhappyride.se
Ytterligare en (typ av säljare) säljare jag sorterar bort på en gång, för egen del.Denna text tycker jag är lite spännande, samtidigt som den inte direkt lockar till en affär med annonsören.
Visa bilaga 637364
Priset är ju bra om man ser till nypriset...men, nyttan...Gick ju att köpa för 15000 på eBay Tyskland när det kom så... inte oskäligt pris med :k)
Men ändå väldigt my let pengar för den lilla nyttan, egentligen.
NIAB?Priset är ju bra om man ser till nypriset...men, nyttan...
Vad var det för datum innan, för nu är datumet imorgon ?Nä, jag tror jag väntar till imorrn.