Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hon bedömde kanske att hon inte skulle hinna till CP2 som stänger 23.59. Har kanske i så fall istället tagit av till närmaste tågstation.Inte helt lätt att förstå vägvalet Anna gjort här... Felnavigering eller ändrade planer?
Ser dock ut som en väldigt olycklig felnavigering. Vändpunkt typ mitt i ingenstans och nu på väg tillbaka uppför alla serpentiner.Hon bedömde kanske att hon inte skulle hinna till CP2 som stänger 23.59. Har kanske i så fall istället tagit av till närmaste tågstation.
Väldigt jobbig felnavigering men hon hade inte hunnit till CP2 ändå. Tyvärr och som tur var.Ser dock ut som en väldigt olycklig felnavigering. Vändpunkt typ mitt i ingenstans och nu på väg tillbaka uppför alla serpentiner.
Ett kort svar ur ett annat perspektiv är att det skulle ha varit färre som hade missat CP2 om inte CP1 hade hållt öppet längre än planerat. Jag vet inte alls hur många procent som brukar missa tidsgränserna men det var nog inte endast allt regnande som gjorde att arrangören tog det beslutet. Årets generella bana är mycket brantare än tidigare.Är det inte väl tighta tidsgränser vid CP ? Folk cyklar ju för att det är kul, då borde fler få godkänt.
Det var synd. Han kom trea förra året. En fransman med ett vackert efternamn och en fin cykel. Man kan hoppas att han toppar med att vara en omtänksam person.Tråkigt att Marin de Saint-Exupéry fick bryta... Vet typ egentligen inget om han förutom att han cyklade på en Fairlight. Bara de gör ju att man gillar han lite extra...![]()
Men nu i Ljubljana. Närmaste cykelmekaniker? Eller tåg?Anna är på rull igen efter nästan ett dygns uppehåll.
Har för mig att jag läste ngt om att Desgrange hade som "mål" att TdF skulle göras så tufft att bara segraren tog sig till Paris.Makalöst långsam parcour. Och detta är Strasser. Hur många d y g n kommer de i nedre halvan behöva..? Om det ens kommer att finnas någon nedre halva. Så här höll Desgrange på under de första Tdf-upplagorna. Bort med de svaga... Skillnaden är bara stt Lost Dot påstår att de vill att alla ska kunna cykla en TCR. Bluff ?.
Så tänkte han nog men fick väl backa för kritiken och kanske för tidningen.Har för mig att jag läste ngt om att Desgrange hade som "mål" att TdF skulle göras så tufft att bara segraren tog sig till Paris.
Materialmässiga, navigeringsmässiga eller kroppsliga?Fick intrycket att Strasser hade en hel del problem sista dygnet
Materialmässiga, navigeringsmässiga eller kroppsliga?
De får vara glada att (om) de inte blir jagade och bitna av hundar. Förra året var det flera som blev bitna i något närliggande område.Visa bilaga 642663
Lite av allt verkar det som
Årets TCR är officiellt ca 100 mil kortare men procentuellt backigare än alla tidigare år.I fjol höll Strasser på 231 timmar och i år 208,5 timmar. Så nästan ett dygn kortare segertid (om han nu inte bjudit någon annan deltagare på en cola eller dylikt och blir diskad).
Sett flera instastories som berättar om att de jagats av hundar. Någon som fick kliva av och skydda sig med cykeln och var glad att det inte var fler än tre hundar med flockbeteende. Någon annan som enligt egen utsago blivit av med ett köttstycke i vaden. Så det verkar vara några som haft problem med hundarna även i år.De får vara glada att (om) de inte blir jagade och bitna av hundar. Förra året var det flera som blev bitna i något närliggande område.