Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kräktes lite i munnen av annonstexten.
Ah, så kan det förstås vara.Nytillverkat skit som säljs som beggat pga att man köpt in för många ramar från Kina?
Cargo bike vad de hette gjorde det
Perfekt om man behöver torka blöta kläder medan man är ute och cyklar ju.Visserligen fin cykel och så, men hysteriskt långa wirehöljen till bromsarna?
Visa bilaga 644403
Får mig att tänka på bosozoku-stylade bilar där avgassystemen brukar vara av lite liknande, väl tilltagna stil.Visserligen fin cykel och så, men hysteriskt långa wirehöljen till bromsarna?
Visa bilaga 644403
En cykel består väl av typ 100 delar så en del är väl en procent?Är det verkligen mint om man varit tvungen att byta framhjul och framgaffel?
Och utgör framgaffel och framhjul bara 2% av "orginaldelarna" ?
Visa bilaga 644393
Sånt här tycker jag man ser hela tiden faktiskt, det förbryllar mig varför folk tar i så in i bänken med längden på vajrarna... osnygga dragningar runt styret är vanligt också, men det har denna säljare i alla fall lyckats hyfsat med. Priset verkar också helt uppåt väggarna för vad som ser ut att vara en gammal Shimano 600-utrustad Union (en kompis hade en likadan, fin cykel men 12,5 är ju fantasipris).Visserligen fin cykel och så, men hysteriskt långa wirehöljen till bromsarna?
Visa bilaga 644403
Säljande svammel vinner i längdenwww.facebook.com
Till och med jag som identifierar mig som Canyonissa fattade inte vad det var för modell av rubriken?Säljande svammel vinner i längden
Om hen inte hade tjatat om 2018 så kanske den säljs lite lättare…Till och med jag som identifierar mig som Canyonissa fattade inte vad det var för modell av rubriken?
Hen kanske skulle nämna cross 49 ggr åsså isf racer?Om hen inte hade tjatat om 2018 så kanske den säljs lite lättare…
Förstår inte hur folk kan skriva fel på namn på saker när de har prylen framför sig och kan skriva av det bokstav för bokstav, händer orimligt ofta.www.facebook.com
Datorn är väl inskriven på samma kvitto som cykeln, så det vill de inte lämna ifrån sig.Fick den med cykel så inget kvitto? Hm... någon som försöker sälja förmånsuttagen cykeldator?
En kopia skulle jag ha bjudit på. Vad kan hända liksom?Datorn är väl inskriven på samma kvitto som cykeln, så det vill de inte lämna ifrån sig.
Det här var ju lite kul. Jag skickade ett meddelande i all vänlighet på Blocket och berättade att jag år 2019 sålde min två år gamla Camber Expert för 23 500 kr och att han låg våldsamt fel i pris. Och vips sänkte han priset från 47 500 kr till 43 500 kr. Fyndläge!Friskt vågat, hälften vunnet:
Varför har cyklar fula kamelpucklar på överöret ?
Fulmek!Sitter och skissar på en svetsvagn och råkar se den här på blocket.
Genialt och gratis??
Visa bilaga 645583