Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett Abus 8077 eller vad det nu hette på min. Funkar hur bra som helst.
Härligt! Snyggt i vitt! Kanske ska vi göra ett gruppköp på velo orange skärmar?Då var jag åxå med Bullitt. En äldre modell men den funkar bra med lite nya delar.
Visa bilaga 646476
Skulle ni ha några delar över så kolla gärna in min annons.
![]()
Köpes: Diverse till Bullitt
Tjena! Jag behöver lite av varje till min Bullit. * Stänkskärmar fram och bak * Sidopaneler * Och denhappyride.se
Stalle
Det här har jag också funderat på. Nån billig utan remote kanske.Någon som kör med dropper? Vi är två som delar på cykeln så det vore rätt smutt.
Frestande.. men måste nog avyttra något i garaget först. Annars blir det separation och då låg jag väl sälja den nyinköpta eBulliten direkt…och som av en slump råkar jag ha en eBullit med låda för 2 barn och regnskydd till salu… ?
Frestande.. men måste nog avyttra något i garaget först. Annars blir det separation och då låg jag väl sälja den nyinköpta eBulliten direkt![]()
Vi kör bara med en QR-klämma. Ta en hobbykniv och skär ett snitt där ni vill ha sadeln - funkar fint utan att böka med dropper. Vi har just nu en klämma från Reverse. Tro det eller ej men stor skillnad på kvaliteten på sadelklämmor när den används dagligen.Någon som kör med dropper? Vi är två som delar på cykeln så det vore rätt smutt.
Vi kör bara med en QR-klämma. Ta en hobbykniv och skär ett snitt där ni vill ha sadeln - funkar fint utan att böka med dropper. Vi har just nu en klämma från Reverse. Tro det eller ej men stor skillnad på kvaliteten på sadelklämmor när den används dagligen.
Eller hur! ?n+1 till s-1 är uppnådd är ju formeln!
Tja! Tack men jag har ett par beggade vanliga på ingång. Nöjer mig med det.Härligt! Snyggt i vitt! Kanske ska vi göra ett gruppköp på velo orange skärmar?
Jag undrar om 2,0 går in i min gamla ram.
Men nu ville jag ha snabbaste. Inte bredaste. ?
Rene Herse Natches Pass, bak. Fram vet jag ej.Jag undrar om 2,0 går in i min gamla ram.
Men nu ville jag ha snabbaste. Inte bredaste. ?
Ska man satsa på smala däck hade jag bytt till 650B/700C-hjul bak. Kör till vardags med Kojaks (35-406 och 35-584) eller 55-406 Big Apple fram om det är mer last.![]()
SCHWALBE PRO ONE TT Record Edition Vikbart däck 26x1.10" Super Race TLE Addix Race | bikester.se
SCHWALBE PRO ONE TT Record Edition Vikbart däck 26x1.10" Super Race TLE Addix Race - till rätt pris! 14 dagars öppet köp och fri retur.SCHWALBE Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Ska man satsa på smala däck hade jag bytt till 650B/700C-hjul bak. Kör till vardags med Kojaks (35-406 och 35-584) eller 55-406 Big Apple fram om det är mer last.
Fast om man vill vara snabb på riktigt är det väl just Pro One eller GP5000 (motsv) man ska satsa på. Och tempopinnar och aerokåpa
Plus större utbud av däck (iaf för 700C)Större hjul get ingen märkbar skillnad i hastighet, men skulle kanske behövas för att får en rimlig vevlagerhöjd.
Plus större utbud av däck (iaf för 700C)
Det finns en grupp på FB som heter Bullitt - The dark side. Där finns massor av läsvärt i ämnet.Har en bullit 10år utan el assistans om jag skulle vilja få Motor på. Någon som har köp ett kit lite nyligen?
Bafang verkar vara rätt ok kvalitet och pris?
Kanske någon som har en Länk också?
Tycker det är kalas med 2.något däck på lastcykeln. Hur jäkla fort skall ni köra liksom. Gillar speciellt mitt vinterframhjul på 2.35. Ger hela cykeln en tydlig traktorkänsla.
Schwalbe Supreme bak (40/42), Conti Urban 40 fram. 85 PSI.Howdy!
Vilka är de snabbaste ostarna till en Bulle? Gissar att många kommer svara Kojak. Dock noterar jag att Kojak har en maxbelastning på 70kg? Känns lite...
Vad finns det för andra bra kombos?
Conti Contact Urban är väl rätt ok. Tyvärr inte Black Chilli men...
Kom med förslag!
Kör Marathon u men det är ju ett synnerligen segt däck.
Stalle
Om man går ner en hjulstorlek bak, får man på bredare däck då, Någon som testat?
Det berör på vilken storlek du har nu. LvsH säger max 32 mm till 700c och max 26 x 2.0" (en lektion i hur mycket olika hjul/däck måttsystem man kan har i en mening).