Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ehhh...
Fint också att däcket ätit lite på staget...
Den är redan inkörd och kvalitetskontrollad ?Gillar denna. Varför köpa en ny Sworks Tarmac SL8a custombyggd från cykelcity för 140k när du kan köpa denna beggade SL7a för 160k?
Visa bilaga 650109
Gillar denna. Varför köpa en ny Sworks Tarmac SL8a custombyggd från cykelcity för 140k när du kan köpa denna beggade SL7a för 160k?
Visa bilaga 650109
För att inte nämna pedalerna samt den "billiga" flaskhållaren.. Nåja, den som gick vinnande ur denna deal är garanterat CykelCity ?Prisskillnaden motsvarar precis dyrare hjul och cagen av bakväxeln. Konstigt att fråga nypriset dock.
Tycker dessutom att cykeln är riktigt ful och hjul och cagen gör den ännu fulare. (men då är jag ändå inte spekulant på cyklar i den prisklassen)
För er som gillar garantiärenden så har ni här ett gyllene tillfälle att få lösa ett.
https://www.blocket.se/annons/vastmanland/pakostad_bmc_twostroke_i_strl_xl/1200264670
Köp en lite äldre och då får du en prisvärd hoj!Gillar denna. Varför köpa en ny Sworks Tarmac SL8a custombyggd från cykelcity för 140k när du kan köpa denna beggade SL7a för 160k?
Visa bilaga 650109
mEn DeN hAr jU InTe sKiVbRoMsAr!Köp en lite äldre och då får du en prisvärd hoj!
![]()
Säljes: S-Works Tarmac Dura Ace L / 56 2015
Intressekoll på min Specialized s works då det mest blir mtb Grymt fin cykel som går som ett spjuthappyride.se
Köp en lite äldre och då får du en prisvärd hoj!
![]()
Säljes: S-Works Tarmac Dura Ace L / 56 2015
Intressekoll på min Specialized s works då det mest blir mtb Grymt fin cykel som går som ett spjuthappyride.se
Synd med en sådan annons på en fin hoj.Det är dock en intressekoll, men:
"Intressekoll men för rätt pengar kan den få gå vidare till nästa lyckliga ägare"
Vad är då rätt pengar, inte bara 30000, antar jag.
Det är ju bucklan, juhe. ?Det har ju ingen betydelse står det ju
Men priset kan man ju leva med..?![]()
Standard- & hybridcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Standard- & hybridcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Skickas den eller måste den hämtas??
Märklig annons.
Stavfel. Tror det skulle stå: HÄMNAS HÄMNAS HÄMNAS![]()
Standard- & hybridcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Standard- & hybridcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Skickas den eller måste den hämtas??
Märklig annons.
Nu har förmodligen inte säljaren lagt 150k på den, jobbar man t ex i en cykelaffär så betalar man ju bara en bråkdel av vad cyklar och delar kostar mot kund.Cykeln kostar alltså 150 000kr, du cyklar mindre än 5 timmar och säljer för 85 000.
Nog visste jag att det finns rika killar på Happy men detta är rekord i förlust räknat krona per timme
Varje timme på cykeln kostade 13 000kr, och då inte inräknat tiden det tar att skriva annons och konversera med köpare. För 13 000kr / timme kan man köra Ferrari på bana
Visa bilaga 650523
Jag förutsätter alltid att alla hojar i den där prisklassen har införskaffats med mycket kraftig rabatt gentemot listpris.Nu har förmodligen inte säljaren lagt 150k på den, jobbar man t ex i en cykelaffär så betalar man ju bara en bråkdel av vad cyklar och delar kostar mot kund.
Fet cykel.
Cykeln kostar alltså 150 000kr, du cyklar mindre än 5 timmar och säljer för 85 000.
Nog visste jag att det finns rika killar på Happy men detta är rekord i förlust räknat krona per timme
Varje timme på cykeln kostade 13 000kr, och då inte inräknat tiden det tar att skriva annons och konversera med köpare. För 13 000kr / timme kan man köra Ferrari på bana
Visa bilaga 650523
HejDet är dock en intressekoll, men:
"Intressekoll men för rätt pengar kan den få gå vidare till nästa lyckliga ägare"
Vad är då rätt pengar, inte bara 30000, antar jag.
Hade den varit sliten med originalhjul och sålts utan sadel/pedaler så hade den klart varit värd mindre.
Hej
Lite kul att ni skriver om min cykel :)
Vad är då rätt pris enligt er?
Själv tycker jag det är svårt att prissätta
Hade den varit sliten med originalhjul och sålts utan sadel/pedaler så hade den klart varit värd mindre. Här får man en grymt kompetent ram och en cykel som lätt kan hänga med dagens värstingar
Kinkig...?Jag tyckte inte priset var särskilt fel. Generellt blir jag upprört när jag läser ordet "intressekoll".
Men här undrade jag varför du skrev "rätt pris" när du också skrev en pris vid "Pris".
Jättefin cykel, men fälgbromsar är inte jättehett längre.Hej
Lite kul att ni skriver om min cykel :)
Vad är då rätt pris enligt er?
Själv tycker jag det är svårt att prissätta
Hade den varit sliten med originalhjul och sålts utan sadel/pedaler så hade den klart varit värd mindre. Här får man en grymt kompetent ram och en cykel som lätt kan hänga med dagens värstingar
Han kanske syftar på att det är ca 2,5 tum på 622 mm fälgar som passar honom?