Val av cykel
Hej,
Helt ny på forumet och nästan helt ny på cyklar (även om jag har en bra MTB som jag cyklar på, men den köpte jag helt på inrådan av en ”expert”)
Ska köpa en brukscykel att ha när jag cyklar till affären, idrottsplatsen, utflykt med barnen etc. Även kunna använda den för att cykla hem från jobbet då och då (13km). En stabil och bra cykel med nomalbreda däck, pakethållare, lyse och fotstöd.
Vilken av dessa två hade ni gått på baserat på cyklarnas komponenter?
www.cykelkraft.se
www.biketown.se
Helt ny på forumet och nästan helt ny på cyklar (även om jag har en bra MTB som jag cyklar på, men den köpte jag helt på inrådan av en ”expert”)
Ska köpa en brukscykel att ha när jag cyklar till affären, idrottsplatsen, utflykt med barnen etc. Även kunna använda den för att cykla hem från jobbet då och då (13km). En stabil och bra cykel med nomalbreda däck, pakethållare, lyse och fotstöd.
Vilken av dessa två hade ni gått på baserat på cyklarnas komponenter?
Hybridcykel Trek Verve 1 Equipped svart - Trek - Cyklar
Hybridcykel Crescent Kebne Mossgrön matt
Kebne är en hybridcykel som är utrustad för att du ska kunna vara bekväm även på riktigt långa turer. Det gör den till en perfekt pendlarcykel. I standardutrustningen ingår skärmar, kedjeskydd, stöd, godkänt lås och en rejäl pakethållare med klicksystemet AVS som gör att du enkelt kan klicka fast...