carl-pedal
Aktiv medlem
[Kalender] Sssm 2023
Jag sneglar igenom deltagarlistan och konstaterar att det kommer bli en episk helg. Kul, ses imorgon!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inga som helst problem att muta dommaren på distans. Tar Swish.Hoppas på en Göteborgsk vinst i helgen så jag får en anledning att bygga en ssmtb och vara med nästa år!
På måndag morgon skickar jag ett belopp som exakt motsvarar din lön, man vill ju inte väcka misstankar ?Det är inga som helst problem att muta dommaren på distans. Tar Swish.
Hade det nästan på känn?Hum.... Kan det bli huggsexa om att få arra SSSM ? Jag hade ju tänkt lägga in en stöt på seger för att kunna fira 10 års jubileum i Jädraås 2024 ... SSSM gick i Gbg 2017 så det blir till att en göteborgare vinner 2026 så det blir 10 års jubileum 2027 i Göteborg. ?
Jag har dock på känn att Örebro ligger bra till för SSSM 2024 ...
Tänker inte jag göra iallafall. Jag parkerar hemma och tar bussen. Ladda ner VL (Västmanlandstrafiken) appen och betala biljetten med Swish, smidigt.Törs man parkera hojen utanför Pitchers? Tar med lås såklart! =)
OK, bor typ vid Gideonsberg så det skulle ta 10minuter med cykel, skulle visst regna men tänkte ta cykeln i alla fall, jag får väl kolla med google maps annars angående bussar... :)Tänker inte jag göra iallafall. Jag parkerar hemma och tar bussen. Ladda ner VL (Västmanlandstrafiken) appen och betala biljetten med Swish, smidigt.
Karta:
Exempelvis tar linje 6 dig till starten om cykeln skulle bli stulen utanför Pitchers!
Kul, det blir en utmaning;)Tur ni övat. Efter tisdagens storm ligger denna goding över banan!
Visa bilaga 655349
Tror inte du har de kvaliteter som krävs. Det man tränar blir man bra på vettu. ?Jag har ju cyklat väldigt lite den här sommaren för att vara jag. Och speciellt inte single speed. Man kanske skulle ge sig in i bottenstriden och försöka knipa DFL bara för att jävlas??
Hahaha Jag får se om jag ger det en chans.Tror inte du har de kvaliteter som krävs. Det man tränar blir man bra på vettu. ?
Det kommer ju vara utomhus till största delen?Vi fick två fall av Covid på jobbet idag. Kollegor som jag har jobbat med den här veckan.
Tog ett test när jag kom som visade negativt svar men man kan ju tydligen ha det i kroppen i 48h utan att det ger utslag, sägs det.
Visa bilaga 655456
Vill ni andra att jag håller mig hemma ändå så gör jag självklart det. Annars så är jag med och slåss om den åtråvärda sistaplatsen ?