[Kalender] Sssm 2023

[Kalender] Sssm 2023
Hum.... Kan det bli huggsexa om att få arra SSSM ? Jag hade ju tänkt lägga in en stöt på seger för att kunna fira 10 års jubileum i Jädraås 2024 ... SSSM gick i Gbg 2017 så det blir till att en göteborgare vinner 2026 så det blir 10 års jubileum 2027 i Göteborg. ?
Jag har dock på känn att Örebro ligger bra till för SSSM 2024 ...

[Kalender] Sssm 2023
Hum.... Kan det bli huggsexa om att få arra SSSM ? Jag hade ju tänkt lägga in en stöt på seger för att kunna fira 10 års jubileum i Jädraås 2024 ... SSSM gick i Gbg 2017 så det blir till att en göteborgare vinner 2026 så det blir 10 års jubileum 2027 i Göteborg. ?
Jag har dock på känn att Örebro ligger bra till för SSSM 2024 ...
Hade det nästan på känn?

[Kalender] Sssm 2023
Senast ändrad:
[Kalender] Sssm 2023
Tänker inte jag göra iallafall. Jag parkerar hemma och tar bussen. Ladda ner VL (Västmanlandstrafiken) appen och betala biljetten med Swish, smidigt.

Karta:

Exempelvis tar linje 6 dig till starten om cykeln skulle bli stulen utanför Pitchers!
OK, bor typ vid Gideonsberg så det skulle ta 10minuter med cykel, skulle visst regna men tänkte ta cykeln i alla fall, jag får väl kolla med google maps annars angående bussar... :)

P.S. Såg nu att det tar 15min med buss, sen ska man ju tillbaka, kanske... ;)

[Kalender] Sssm 2023
Tur ni övat. Efter tisdagens storm ligger denna goding över banan!
IMG_0881.jpeg

[Kalender] Sssm 2023
Race-preppar med namngivning av cykel. Som brukligt är döps en singlespeed efter en BeachBoys-låt. Så efter "Little Deuce Coupe" och "Rhonda" är det nu dags för:
20230922_150711.jpg

With some she traveled fast, with others it was slow
Betsy's seen them all, she'd seen them come and go
She must have had some others before I finally met her
And now that she's all mine, they'd better just forget her
Betsy was a lady and that she will remain
Betsy took some beatings but she never once complained
She had a classic beauty that everyone could see
I was the last to meet her, but she gave her life to me
She may be rusted iron, but to me she's solid gold
And I just can't hold the tears back
'Cause Betsy's growing old

Ses om en stund.

[Kalender] Sssm 2023
Vi fick två fall av Covid på jobbet idag. Kollegor som jag har jobbat med den här veckan.
Tog ett test när jag kom som visade negativt svar men man kan ju tydligen ha det i kroppen i 48h utan att det ger utslag, sägs det.
IMG_4829.jpeg

Vill ni andra att jag håller mig hemma ändå så gör jag självklart det. Annars så är jag med och slåss om den åtråvärda sistaplatsen ?

[Kalender] Sssm 2023
Vi fick två fall av Covid på jobbet idag. Kollegor som jag har jobbat med den här veckan.
Tog ett test när jag kom som visade negativt svar men man kan ju tydligen ha det i kroppen i 48h utan att det ger utslag, sägs det.
Visa bilaga 655456

Vill ni andra att jag håller mig hemma ändå så gör jag självklart det. Annars så är jag med och slåss om den åtråvärda sistaplatsen ?
Det kommer ju vara utomhus till största delen?

Tillbaka
Topp