[OT] Memes, den stora tråden.

1000002671.jpg

Akta tungan nu, det är bara svarsalternativ '25 %' som förekommer 50 % av gångerna. Om svarsalternativ c är rätt så är chansen att gissa rätt 25 %, eftersom det svaret inte repeteras någon gång. Ja, du ser. ?

Jag tror detta är ett fall där språket tillåter oss att formulera en matematisk motsägelse som leder oss runt i cirklar.

Det är en effekt av våg-partikeldualitet och kvantkorrelation.

Visa bilaga 657236
Den här kan behövas förklaras för forumets kvinnor, dom flesta män får typ ALDRIG komplimanger.
Jag tror att kvinnor är försiktiga med den typen av komplimanger för att de är rädda för att det ska tolkas som en flirt och att de inte ska bli av med mannen.

Samtidigt så tror jag att män är försiktiga med den typen av komplimanger för att de är rädda för att det ska tolkas som sexuella trakasserier och att de ska bli anmälda/uthängda.

Så konstigt det blir när man bara vill vara snäll och vänlig…

Jag tror att kvinnor är försiktiga med den typen av komplimanger för att de är rädda för att det ska tolkas som en flirt och att de inte ska bli av med mannen.

Samtidigt så tror jag att män är försiktiga med den typen av komplimanger för att de är rädda för att det ska tolkas som sexuella trakasserier och att de ska bli anmälda/uthängda.

Fast kläder går ju alltid att ge komplimanger för.

Jag håller med. Jag, som man, vågar bara komplimentera kvinnor med färgen av deras cyklar.

Tillbaka
Topp