Nu lämnar jag forumet

• Trådstartare Trådstartare Elhojtok
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    ot
Nu lämnar jag forumet
Stendött, finns ju aktiva utrikiska som är bra
verkar bra. Det finns i alla fall kategorier. Det är det viktigaste
1700755738950.png

Nu lämnar jag forumet
Före jag lämnar gruppen. Det fanns barnböcker med orangea myrliknande djur som hade blåvitrandiga ben. Vafan kallades de? Något med galli?

Nu lämnar jag forumet
Det är alldeles för mycket diskussion och trams i FYNDTRÅDEN INGEN DISKUSSION

Kanske skulle finnas en diskussionstråd om fynden. Precis som Sweclockers gjort att dela upp.

#Nu lämnar jag #Forumet har blivit laglöst #Moderatorerna har tappat makten
Jasså är han borta makten? Nämn nått om att mäta och analysera cyklingen, eller LCHF så dyker han snart upp ?

Nu lämnar jag forumet
Är tillbaks nu

Någon satte ned sina foppatofflor i fyndtråden och röt ifrån och sen skapade denna tråd. Det känns bra

Köpte en Kajan special till kollega i tisdags. Men kollegan är sjukskriven på obestämd tid.. Hans förlust! Lär inte va särskilt färsk längre

Nu lämnar jag forumet
Före jag lämnar forumet.

En dag i veckan ungefär behöver jag ta hem min dator från kontoret och om jag cyklar hem och lämnar den så uteblir min cykeltur. Samtidigt gör väskan det knepigt för mig att också ha min camelbak.

Jag funderar på att göra någonslags anordning för att fästa min camelbak inne i ryggsäcken och göra ett hål med silvertejp som jag kan dra för hålet där slangen kommer ut. Eller skulle jag kunna ha slangen komma ut mellan dragkedjan eller riskerar den att nötas sönder?

Nu lämnar jag forumet
Före jag lämnar forumet.

En dag i veckan ungefär behöver jag ta hem min dator från kontoret och om jag cyklar hem och lämnar den så uteblir min cykeltur. Samtidigt gör väskan det knepigt för mig att också ha min camelbak.

Jag funderar på att göra någonslags anordning för att fästa min camelbak inne i ryggsäcken och göra ett hål med silvertejp som jag kan dra för hålet där slangen kommer ut. Eller skulle jag kunna ha slangen komma ut mellan dragkedjan eller riskerar den att nötas sönder?
En variant är att du börjar med att ha sönder slangen, på så vis kommer du runt problemet att orda dig för att den skall nötas sönder.

Nu lämnar jag forumet
Före jag lämnar forumet.

Varför måste du ha camelbaken med dig när du cyklar? Är det inte enklare att ha allt i samma rygga?

Nu lämnar jag forumet
Laptoprygga med stöd för vätskesystem är väl lösningen då.
Jag har en USWE Explorer 26, men de verkar inte säljas längre. Finns nog andra också.

Visa bilaga 694778
Hade det varit oftare än ca en gång i veckan, absolut :D

Dyker det upp en bra deal på en ryggsäck med 10ish liter för förvaring och plats för min 2l-blåsa så hugger jag.

Nu lämnar jag forumet
Gör som turisterna och häng en av ryggsäckarna på magen. Det är förmodligen en riktigt dålig idé ur ett cykelperspektiv, men du kan alltid skoja om att den extra ryggsäcken blev en magsäck. En bonus är att du kan stånka lite, göra en masa gubbljud och säga att "oj, nu vet jag hur det känns att vara gravid" och få en massa pluspoäng från alla mammor där ute.

Tillbaka
Topp