Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns ju kalsonger med vindpanel i fronten om du inte kör det redan?Saltat och fint ute på Ekerö. Inga incidenter på min sträcka. Men den där geggiga slushen som uppstår och fryser på, rullade man ju inte igen om snabbt. Det tog 8 min längre än vanligt idag. Bitvis rätt så stark sid- eller motvind. Men ska inte klaga. Man blir stark eller nåt. Behöver nåt mer värmande nertill. Trodde mina privata delar skulle gå sönder i duschen. Satan vad frusen den var.
Saltat och fint ute på Ekerö. Inga incidenter på min sträcka. Men den där geggiga slushen som uppstår och fryser på, rullade man ju inte igen om snabbt. Det tog 8 min längre än vanligt idag. Bitvis rätt så stark sid- eller motvind. Men ska inte klaga. Man blir stark eller nåt. Behöver nåt mer värmande nertill. Trodde mina privata delar skulle gå sönder i duschen. Satan vad frusen den var.
Vindpanel är fint. Brukar dessutom stoppa ner en del från en uppklippt yllehalsduk (Burberry funkar bra). Kan varmt (höhö) rekommenderas.Finns ju kalsonger med vindpanel i fronten om du inte kör det redan?
Tror både Aclima och Houdini har och tror jag sett Craft även haft tidigare.
Kan hända även proffsen... :) https://www.expressen.se/sport/langdskidor/calle-halfvarsson-forfros-sitt-konsorgan/Saltat och fint ute på Ekerö. Inga incidenter på min sträcka. Men den där geggiga slushen som uppstår och fryser på, rullade man ju inte igen om snabbt. Det tog 8 min längre än vanligt idag. Bitvis rätt så stark sid- eller motvind. Men ska inte klaga. Man blir stark eller nåt. Behöver nåt mer värmande nertill. Trodde mina privata delar skulle gå sönder i duschen. Satan vad frusen den var.
Jo får nog bli nåt sånt. Och nåt som värmer, i merino typ. Min skinkor var rätt så svala dom med.... Tack för tipset!Finns ju kalsonger med vindpanel i fronten om du inte kör det redan?
Tror både Aclima och Houdini har och tror jag sett Craft även haft tidigare.
Jo får nog bli nåt sånt. Och nåt som värmer, i merino typ. Min skinkor var rätt så svala dom med.... Tack för tipset!
idag blev det mina mtb brallor, fox defend. Dom är så sköna i övrigt. Men har ju perforerade hål på låren, kryper in en del kall luft där..... Brukar annars köra med några Leatt MTB regnbrallor den här tiden på året men hittade dom inte imorse. (kör MTB grejer rakt igenom faktiskt, orkar inte ha en MEMIL uppsättning kläder för pendling/gravel)får man fråga vad för brallor du har?
Jag kör med Teravail Cannonball, tycker även det funkar förvånansvärt bra än så länge.Panaracer Gravelking Sk var riktigt bra över svartisen förra veckan och modden idag. Skönt slippa dubb i på sopsalten. Har jag klemat bort mig själv med dubb?
Jag kör mina Endura Humvees. Kör jag med de tillhörande BiBsen så värmer det tillräckligt mycket kring insida lår och paket. Brukar annars skippa dem om det är turer kortare än två timmar, men det är skönt med värmen.idag blev det mina mtb brallor, fox defend. Dom är så sköna i övrigt. Men har ju perforerade hål på låren, kryper in en del kall luft där..... Brukar annars köra med några Leatt MTB regnbrallor den här tiden på året men hittade dom inte imorse. (kör MTB grejer rakt igenom faktiskt, orkar inte ha en MEMIL uppsättning kläder för pendling/gravel)
Cykel med sommardäcken ca 25 minHade alldeles för högt tryck i däcken. Spårade hejvilt på villagatorna. Men jag stannade och släppte ut en hel del. Sen blev det bra. Men långsamt går det...
Racer i sommarväder ca 40-45 min
Vinterföre, snö och dubbdäck med lågt tryck ca 55 min.
Ni är farbrorn igång med sina historier igen.Kallt som fan? -5 grader. Ojojoj då skulle ni varit med på 90-talet. I värmeböljorna kom tempen upp i -23 grader, det bästa med det där var att känseln försvann så snabbt! ;)
Ni är farbrorn igång med sina historier igen.
Det här hade ju jag tänkt posta.
Det kanske kan vara läge att kolla på sadelöverdrag i päls? -5 grader som går rätt upp i kyrkporten via sadeln, som inte är byggd för att isolera, är sådär. Upplevde rejält lyft när jag skaffade sadelöverdrag, särskilt på mysturer med tjockis i tvåsiffrigt minus.Saltat och fint ute på Ekerö. Inga incidenter på min sträcka. Men den där geggiga slushen som uppstår och fryser på, rullade man ju inte igen om snabbt. Det tog 8 min längre än vanligt idag. Bitvis rätt så stark sid- eller motvind. Men ska inte klaga. Man blir stark eller nåt. Behöver nåt mer värmande nertill. Trodde mina privata delar skulle gå sönder i duschen. Satan vad frusen den var.
Jag kör barbent men det var inte jag?Mötte en cyklist som körde barbent vid köldhålet söder om Sörentorp. Tittade ner på cykeldatorn som sa -8,7 grader. Hurtfriskt!
Mötte en cyklist som körde barbent vid köldhålet söder om Sörentorp. Tittade ner på cykeldatorn som sa -8,7 grader. Hurtfriskt!