Mellanchef måste köpa räjser

Men resten då? Dyr stolpe!

Bra poäng! Själva stolpen kostar bara 2347,95 sek när man köper den löst. Tyckte en stund att kosterna gick till att får cykeln "aerodynamiskt optimerade", men inser mellanchefen borde köpa Aeroad när det är aerodynamiken som gäller.

Kanske: "CFR: kolfiber i världsklass"?

På tal om Orbea. Jag har testat Orbea under en semester på Mallis som hyrcykel och tyckte att den var en riktig vinnarhoj. Väldigt bra geometri om man inte vill vara exremt aggressiv och inte det minsta flexig samtidigt som den erbjöd komfort under de längre turerna. Ett till plus är att den inte är utvecklad, utformad eller ihopsatt i Italien. Jag skulle lätt placera Orbeas cyklar högt upp bland premiumhojarna. En cyklarnas Gran Reserva.

På tal om Orbea. Jag har testat Orbea under en semester på Mallis som hyrcykel och tyckte att den var en riktig vinnarhoj.
På tal om hyrcykel. Jag har testat BMC under en semester på Kanarieöarna som hyrcykel och tyckte att den var en riktig förlorarhoj. Maken till obekväm och trist cykel har jag aldrig annars känt. Att det sen är ett anagram på MCB hjälper inte till.
(Men det finns nog jättefina BMC också.)

På tal om hyrcykel. Jag har testat BMC under en semester på Kanarieöarna som hyrcykel och tyckte att den var en riktig förlorarhoj. Maken till obekväm och trist cykel har jag aldrig annars känt. Att det sen är ett anagram på MCB hjälper inte till.
(Men det finns nog jättefina BMC också.)
Jag hyrde en Van Nicholas en gång när det var på modet med titanhojar. Den var också heldöd, trist och kändes långsam.

vissa känner detta att cykeln samarbetar, många andra inte. tänker de aldrig känt den där kontinuerliga medvinden?

sedan har vi förstås gruppo-optimering och pris som viktiga faktorer för välbefinnandet?

själv uppskattar jag särskilt en sleeper:)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp