Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken dag tänker du?Offra julklapparna. Pappa ska cykla i sommar förstår ni barn,
Japp! (Svarade han som om inget kunde vara mer självklart.)Ikväll så, blir det av?
Är knappen trög för fler?
Lycklig den som kan stava!Nu har jag skrivit i tråden!
Det var ju jag som var trög! Man kan ju klicka där nereJa, gå till https://rider.sverigetempot.se/rides/sverigetempot-2024 så länge.
Det var webbansvarige som var trög och glömde att lägga länk på knappen...Det var ju jag som var trög! Man kan ju klicka där nere
Jag tränade i somras, nu ska jag vila mig i formNu är det väl bara att vänta drygt 7 månader ... Eller ska man börja träna?
Växlande tror jag är ett bra tips.Anmäld Vad blir det för väder?
Mekaniskt eller elektriskt ?Växlande tror jag är ett bra tips.
Växlande (mellan de två)!Mekaniskt eller elektriskt ?
Välkomna alla nya och veteraner! Nästa år blir det ett fantastiskt väder! Jo, det är sant!Anmäld Vad blir det för väder?
Och med fantastiskt menar du fantastiskt utmanande?Välkomna alla nya och veteraner! Nästa år blir det ett fantastiskt väder! Jo, det är sant!
Mekaniskt är de bästa :DMekaniskt eller elektriskt ?
Enligt denna sajt är följande väder att förvänta sig i Sverige under aktuell period:
Visa bilaga 669807
Jag menade inte det men det blir kanske bland det mest utmanande av allt. Men då måste min utsaga vara falsk... Det skulle inte vara första gången isåfall. ???Och med fantastiskt menar du fantastiskt utmanande?
Nejdå, se bara till att inte hålla på för länge. Har hört att man kan få alla möjliga problem om man cyklar länge så det är bäst att riva av den raskt. Mer än fyra dagar tror jag inte är rekommendabelt.Kanske inte helt genomtänkt ? men nu har jag skrivit i tråden.
Är det jobbigt?
Nejdå, se bara till att inte hålla på för länge. Har hört att man kan få alla möjliga problem om man cyklar länge så det är bäst att riva av den raskt. Mer än fyra dagar tror jag inte är rekommendabelt.
PlusettarNu måste jag bara köpa en cykel ?
Finns det någon lista på vilka som är anmälda?
OBS! Det här var bara en fråga, jag har INTE skrivit i tråden!
Den kommer. När tomten har lärt sig hur allt hänger ihop ?.Finns det någon lista på vilka som är anmälda?
OBS! Det här var bara en fråga, jag har INTE skrivit i tråden!
Jag är! Se PM!Jag har bokat ett fyrbäddsrum på Katterjokk Turiststation den 4-6/7. Om någon är intresserad av att dela rummet och kostanden så hojta till.
PMJag har bokat ett fyrbäddsrum på Katterjokk Turiststation den 4-6/7. Om någon är intresserad av att dela rummet och kostanden så hojta till.
Skickat PpMJag har bokat ett fyrbäddsrum på Katterjokk Turiststation den 4-6/7. Om någon är intresserad av att dela rummet och kostanden så hojta till.