Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Tour de Ötzi - Randonnée 200 km
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Randonneur Stockholm kör ett zwift event parallellt med er hjältar som kör rundan, dock utanför ACP's godkännande.
![]()
Randonneur Stockholm - The at Home Cycling & Running Virtual Training App
Zwift is virtual training for running and cycling. Smash your goals and compete with others around the world. With structured workouts and social group rides. iOS and Android compatible. Trusted by the pros. Try free for 14 days.www.zwift.com

Bigmollo? Jag har inaktiverat mitt FB, men om det är han kan jag skicka PM.Hmm, man kanske måste vara medlem i rando Stockholms zwift club
Så hjälper Johan med detta.www.facebook.com
Krya på dig!Tyvärr knäckt ett antal revben i en OTB med landsvägscykel. Annars hade jag garanterat cyklat den riktiga rundan IRL.
Framhjulet skar igenom upptöande snö (29/12), fullt styrutslag, rakt av cykelbanan och tvärstopp i snövallen. Jag for som en raket rakt fram.
Krya på dig Kjell, dramatiskt.Tyvärr knäckt ett antal revben i en OTB med landsvägscykel. Annars hade jag garanterat cyklat den riktiga rundan IRL.
Framhjulet skar igenom upptöande snö (29/12), fullt styrutslag, rakt av cykelbanan och tvärstopp i snövallen. Jag for som en raket rakt fram.
jepp jag jobbar på detDet är något knas med GPX filen
Visa bilaga 674657
Nädå, det är old school-noter. Skriv ut och ha i ryggfickan.Det är något knas med GPX filen
Visa bilaga 674657
nuförtiden kör vi med digitala hjälpmedel..Nädå, det är old school-noter. Skriv ut och ha i ryggfickan.
425 anmälda!! Sjukt kul!
Riktiga var ordet!De riktiga cyklisterna är iväg
Om en halvtimme. Jag har satt på extravärme i uterummet så att det ska vara så jäkla kallt ?Riktiga var ordet!
När drar soffpotatisarna igång tv-spelet?
Uterum?????Om en halvtimme. Jag har satt på extravärme i uterummet så att det ska vara så jäkla kallt ?
Solo?Bålsta. Just nu är det svårt att föreställa sig att jag skulle klara av att cykla längre än 20 mil.
Visa bilaga 675523
Bra jobbat, lite smidigare än förra året va?
Solo mellan Strängnäs och Bålsta. När jag skulle därifrån kom Sven in och tog en snabb stämpling och sen cyklade vi tillsammans till mål. Sven var lite loj och skänkte bort både Stockholms länsskylt och Dalkarlsbacken. Fick en nystart efter Bålsta, så lyxade till det med att cykla hem till Telefonplan.Solo?
Bra trampt.?