Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jahaaa…Täh? Nä, deras egna. Bebeconfort är något på andra sidan
Alla fristadsbälten har det. Lärde mig det av en roddare som pekade på mitt skrev och ville att jag öppnade hans ölNi köpte väl skärpet med ÖLÖPPNÖRÖ?
Tänkte jag skulle göra en sista utvärdering efter att nu ha cyklat ett antal hundra mil med Lidl-sadeln och mitt omdöme är faktiskt ännu ett snäpp bättre, har motsvarande Ergonsadel på en annan cykel och den är ok men Lidl-Wittkopsadeln är klart skönare på längre turer. Min näst skönaste sadel faktiskt och kommer nog köpa en till om Lidl säljer den i år igen,Jag köpte en Wittkop i mellanbredd på Lidl nu i somras och jag tycker inte den känns särskilt billig i utförandet. Stoppningen "memoryfoam" känns annorlunda än andra sadlar, inte samma svikt och hårdare men ändå inte och den är ganska sträv på ytan. Har kört några 15-milare som längsta turer och det helt utan minsta sadelproblem så jag ger den klart godkänt och den kommer sitta kvar på min nyttocykel.
Då får du ha tur, inte många dagar kvar på året nu. ?Tänkte jag skulle göra en sista utvärdering efter att nu ha cyklat ett antal hundra mil med Lidl-sadeln och mitt omdöme är faktiskt ännu ett snäpp bättre, har motsvarande Ergonsadel på en annan cykel och den är ok men Lidl-Wittkopsadeln är klart skönare på längre turer. Min näst skönaste sadel faktiskt och kommer nog köpa en till om Lidl säljer den i år igen,
Du skämtar aprillo? Cykelåret börjar med vinterträningen och det var ett tag sedan den drog igång.Då får du ha tur, inte många dagar kvar på året nu. ?
Säg att det inte bara är jag som reagerar på Lidls nya charkprodukt.
Visa bilaga 674881
Hur uttalar du det?Tjena!
Har ätit Sucuk i trettio år, inte direkt dragigt nån parallel till det.
Hur uttalar du det?
Det ska jag prova! när jag lagar mat åt mig själv, familjen kommer inte vilja äta.Går också utmärkt att lägga som tunna skivor på en pizza.
JaÄr det nån slags korv eller?
Är det nån slags korv eller?
Bredäng?Får åka till Bredäng snart för att se om de har någon gjord på lamm där...
Låter gott!! Ska testas!Tjena!
Precis. Skiljer sig rätt mycket beroende på var den kommer ifrån, då den äts i både balkan, Mellanöstern och inre Asien.
Jag har bara ätit den från Balkan och Turkiet. Kryddstark grov korv som är torkad. Är mer eller mindre syrlig då den fermenteras. Påminner det lite om isterband, fast men massa chili i
Förbannat gott är det iallafall.
Nej men det finns minst två bra butiker där med chark och diverse halalsortiment. Lidlkorven var ju gjord på kossa som jag försöker inte äta i onödan.Bredäng?
Finns Lidl även där nu?
Senast jag handlade i de trakterna fanns det ingen där, utan i Fruängen och Skärholmen.
Har du testat den? Bra?
Några såna där skulle man ju kunna ha liggandes i garaget i väntan på tuffare tider!
Den är bra. Körde pbp på finvarianten av den där i somras. Fick inte ont i rumpanHar du testat den? Bra?
Perfekt, undrar när de kommer in igenDen är bra. Körde pbp på finvarianten av den där i somras. Fick inte ont i rumpan
Tror eventuellt jag har en liggande (i Stockholm) om du inte vill vänta.Perfekt, undrar när de kommer in igen
Skickar PMTror eventuellt jag har en liggande (i Stockholm) om du inte vill vänta.
Har sprungit i såna i många år. De är bra.19:90 kr och inköpt idag. Går nog att cykla i också.Visa bilaga 677143
1+Har sprungit i såna i många år. De är bra.
Gillar inte att cykla i dem då storlekarna inte riktigt passar mina breda fötter. De blir för korta för mig.19:90 kr och inköpt idag. Går nog att cykla i också.Visa bilaga 677143
Är den allrså bra?I morgon börjar finsk vecka. Lakritsyogurt! Gott.
Skiva, stek och servera med stekt ägg. Ett bättre alternativ till bacon och äggröra till frukost.
Går också utmärkt att lägga som tunna skivor på en pizza.
Gissningsvis borde de ha Sverige-veckor på Lidl utomlands. Undrade vad som saluförs då?
Nån som sett nångång?
Som ägs av ett franskt bolag... Pernod Ricard
Jag köpte en näbbtång från dem förut och den var usel. Stängde inte ordentligt. Kollade alla ex i butiken, samma på dem.Nästa vecka verkar de ha lite olika verktyg. Jag undrar om någon har prövat deras spärrhandtag och kan berätta lite mer om det? Står ju nästan ingen information i bladet om det. Finns ju olika storlekar på infästningen på hylsorna, men här står det ingenting om vad det kan vara för standard.
Visa bilaga 678108
Här är en person som testar båda verktygen.Nästa vecka verkar de ha lite olika verktyg. Jag undrar om någon har prövat deras spärrhandtag och kan berätta lite mer om det? Står ju nästan ingen information i bladet om det. Finns ju olika storlekar på infästningen på hylsorna, men här står det ingenting om vad det kan vara för standard.
Min engelske vän skickade för någon månad sedan en bild på Kalles kaviar som han köpte när hans lokala Lidl hade skandinavisk vecka.Gissningsvis borde de ha Sverige-veckor på Lidl utomlands. Undrade vad som saluförs då?
Nån som sett nångång?
Gissningsvis borde de ha Sverige-veckor på Lidl utomlands. Undrade vad som saluförs då?
Nån som sett nångång?
Tacopizza och kebabpizza!Taco, pizza?
En kompis som jobbade på IBM i Dublin var med och lärde pizzerior där att göra kebabrullar.Tacopizza och kebabpizza!