HejaSverige!
Aktiv medlem
[Fet-OT] Mello
Taskmört som skyller på frun..?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer faktiskt, jag slösurfsr mest och "tittar" passivt.Taskmört som skyller på frun..?
Idag kom vi in sent och såg bara några bidrag, hockeyn drog ut på tiden och den tummas det inte på.Det stämmer faktiskt, jag slösurfsr mest och "tittar" passivt.
Jag hade gärna sett ngt annat och så är det även fler gånger?
Det gäller ju ofta, alltså att man hellre sett ngt annat. Streamade finska vinterkriget häromdagen. Helt egoistiskt. INGEN annan i familjen skulle välja den. Det kändes bra ändå. Ibland får man unna sig.Det stämmer faktiskt, jag slösurfsr mest och "tittar" passivt.
Jag hade gärna sett ngt annat och så är det även fler gånger?
Det är nog vad som efterfrågas, lär vinna med marginal.Jag kan inte säga att jag gillar Loreens låt speciellt mycket.
Okej, Låten är usel men han "rocklåt" sångaren kan ju faktiskt sjunga. Kul att de har en technopåve också
Lite för mycket 2000-tal och Linkin Park över den. Tacka vet jag Lordi som vann 2006, det var grejor det ??Okej, Låten är usel men han "rocklåt" sångaren kan ju faktiskt sjunga. Kul att de har en technopåve också
Skulle inte förvåna mig, finns ju inget drag i låten tycker jag, åas var det knappast drag i 2022 års eurovinnare heller!Det är nog vad som efterfrågas, lär vinna med marginal.
När, nu får du gå och lägga dig! Du är för ung om du inte kan uppskatta Jesper och hans pappaskämt!Jaga hatar alla låtar tror jag. Kan inte säga vilken av dem jag tycker är minst sämst. Mest sämst är manusförfattarna. Pappa-skämten en ofta måste genomlida på Zwift är skyhögt bättre än det här. Jag vill ha tillbaka han Edward af Sillen killen...
Jo när SR har sugeserat befolkningen i en veckas tid med att spela den minst 6 gånger om dagen som veckans låt, snacka om påverkan.Fan vad gött.
För en gångs skull vann rätt låt. Ser fram emot stora tävlingen.
Jo när SR har sugeserat befolkningen i en veckas tid med att spela den minst 6 gånger om dagen som veckans låt, snacka om påverkan.
Jag skulle rekommendera att köpa aluminiumfolie på en matbutik istället. Aldrig tyckt att färdiggjorda hjärnskyddshattar har haft bra passform. Och oftast viker de inte upp aluminiumet vid öronen så de skär.Ja du. Det är frivilligt men ett inköp av nedanstående produkt kanske hjälper. ?
![]()
Foliehatt
Köp Foliehatt till bra pris online. Vi har Nordens största utbud med blixtsnabba leveranser. Välkommen in och fynda, vi har allt till festen!www.partykungen.se
Då får du väl skynda att handlaJa du. Det är frivilligt men ett inköp av nedanstående produkt kanske hjälper. ?
![]()
Foliehatt
Köp Foliehatt till bra pris online. Vi har Nordens största utbud med blixtsnabba leveranser. Välkommen in och fynda, vi har allt till festen!www.partykungen.se
Håller med om att rätt låt vann, i övrigt not so much?Fan vad gött.
För en gångs skull vann rätt låt. Ser fram emot stora tävlingen.
Vafaan, är du säker på att det är vinnarbidragen?Kollade igenom låtarna som ställer upp i maj, ganska många som är åt det rockiga hållet.
Tyskland först.
Finnarna gör ingen besviken.
Efter en minut även Australien.
Tror jag ska titta och rösta för första gången i år... ?Vafaan, är du säker på att det är vinnarbidragen?
Vinner Finland så ska jag xxx upp min cykel.
Pengarna är slut och valet stod mellan att ännu en gång ställa upp i Mellon eller uppträda på Finlandsbåtarna.Om en tröttnat på att säga "Skitit i det blå skåpet", eller bara gjort något så dåligt att det uttrycket inte duger; nu kan du säga "Jag har gjort en Samir & Viktor".
Nu kan jag inte så mycket om Finlandsbåtar men vilka av dem e så jäkla dumma att de tar in Samir å Viktor? Den fulla lettiske lastbilschaffisen i karaoken har ju en bättre scenshow än de där två.Pengarna är slut och valet stod mellan att ännu en gång ställa upp i Mellon eller uppträda på Finlandsbåtarna.
Vad skulle du välja?
(Samma gäller säkert A-teens)
A-teens? Var väl så länge sen de var på tapeten att de i så fall får döpa om sig till A-retireds!?Pengarna är slut och valet stod mellan att ännu en gång ställa upp i Mellon eller uppträda på Finlandsbåtarna.
Vad skulle du välja?
(Samma gäller säkert A-teens)
Dom var mellanakt.A-teens? Var väl så länge sen de var på tapeten att de i så fall får döpa om sig till A-retireds!?
Det hade åldrats med värdighet i alla fall, de var snygga alla fyra. ?A-teens? Var väl så länge sen de var på tapeten att de i så fall får döpa om sig till A-retireds!?