[Fet-OT] Mello

[Fet-OT] Mello
Vafalls? Slog nyss på, är 2000-talets numetal tillbaks i all sin smaklöshet? ”Rock” med inslag av DJ och Savage Garden-influenser?

[Fet-OT] Mello
Jag har inte tittat på många år, ibland har jag kommit så långt som att sätta mig i TV-soffan. Men sen kan jag inte slå på TVn. Jag stelnar ihop totalt, kan bli sittande i dagar och bara gny. Det är traumat efter att jag såg Sean Banans bidrag 2012. Men nu har jag i alla fall kommit så långt att jag kan läsa i den här tråden. Och kanske kanske att jag kan se någon deltävling om några år.

[Fet-OT] Mello
Det stämmer faktiskt, jag slösurfsr mest och "tittar" passivt.
Jag hade gärna sett ngt annat och så är det även fler gånger?
Det gäller ju ofta, alltså att man hellre sett ngt annat. Streamade finska vinterkriget häromdagen. Helt egoistiskt. INGEN annan i familjen skulle välja den. Det kändes bra ändå. Ibland får man unna sig.

[Fet-OT] Mello
Det är uppgjort på förhand av svt då veckans låt var Tatto som spelas 3 gånger på förmiddan och lika många gånger under dagen.
Lägg ner skiten den har spelat ut sin roll nu då det är uppgjort?

[Fet-OT] Mello
Jaga hatar alla låtar tror jag. Kan inte säga vilken av dem jag tycker är minst sämst. Mest sämst är manusförfattarna. Pappa-skämten en ofta måste genomlida på Zwift är skyhögt bättre än det här. Jag vill ha tillbaka han Edward af Sillen killen...

[Fet-OT] Mello
Jaga hatar alla låtar tror jag. Kan inte säga vilken av dem jag tycker är minst sämst. Mest sämst är manusförfattarna. Pappa-skämten en ofta måste genomlida på Zwift är skyhögt bättre än det här. Jag vill ha tillbaka han Edward af Sillen killen...
När, nu får du gå och lägga dig! Du är för ung om du inte kan uppskatta Jesper och hans pappaskämt!

[Fet-OT] Mello
Jo när SR har sugeserat befolkningen i en veckas tid med att spela den minst 6 gånger om dagen som veckans låt, snacka om påverkan.

Ja du. Det är frivilligt men ett inköp av nedanstående produkt kanske hjälper. ?

[Fet-OT] Mello
Ja du. Det är frivilligt men ett inköp av nedanstående produkt kanske hjälper. ?
Jag skulle rekommendera att köpa aluminiumfolie på en matbutik istället. Aldrig tyckt att färdiggjorda hjärnskyddshattar har haft bra passform. Och oftast viker de inte upp aluminiumet vid öronen så de skär.
Rekommenderar Barbeque-aluminiumfoliet. Det är det bästa.

[Fet-OT] Mello
Själv är jag mer åt EMD och dance-hållet och har Belgien som min favorit.
Moldavien får stilpoäng för att man har en dvärg (eller vad man nu får kalla dom) i djävulsmask (?) på scen.

[Fet-OT] Mello
Det är med mello som allt annat, det var bättre förr.
Är väl bästa mellanakten i mello nånsin, tätt följd av Grotescos tingeling då:

Glömmer nog aldrig den, brukar inte se mycket av mello så hade inte sett Björn Gustafsson innan, visste inte vem det var, tänkte "wow, har Sverige en sån artist!". Synd att det blev lite mycket för honom sen.

[Fet-OT] Mello
Om en tröttnat på att säga "Skitit i det blå skåpet", eller bara gjort något så dåligt att det uttrycket inte duger; nu kan du säga "Jag har gjort en Samir & Viktor".

[Fet-OT] Mello
Om en tröttnat på att säga "Skitit i det blå skåpet", eller bara gjort något så dåligt att det uttrycket inte duger; nu kan du säga "Jag har gjort en Samir & Viktor".
Pengarna är slut och valet stod mellan att ännu en gång ställa upp i Mellon eller uppträda på Finlandsbåtarna.
Vad skulle du välja?
(Samma gäller säkert A-teens)

[Fet-OT] Mello
Pengarna är slut och valet stod mellan att ännu en gång ställa upp i Mellon eller uppträda på Finlandsbåtarna.
Vad skulle du välja?
(Samma gäller säkert A-teens)
Nu kan jag inte så mycket om Finlandsbåtar men vilka av dem e så jäkla dumma att de tar in Samir å Viktor? Den fulla lettiske lastbilschaffisen i karaoken har ju en bättre scenshow än de där två.

Jag kände mig så kränkt att jag stängde av när de där dagis-mupp-metallarna skulle spela. De kanske var jättebra och räddade hela skiten.

[Fet-OT] Mello
Tillbaka
Topp