Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är nu det där? Pain au chocolat-semla med mandel- och vaniljkräm?
Grädden är ju inte vispad på ettan i alla fall, det är ett som är säkert.Vad är nu det där? Pain au chocolat-semla med mandel- och vaniljkräm?
Åtta semlor idag?! ?
8 på en dag!? Respekt!
Guiness rekordbok! Andra semmelätare!Vem räknar? ?
Det där är INTE semlor och grädden ser aningen övervispad ut. Hoppas du inte betalat för de där.
Mitt rekord är 12st på en dag.
5 har jag, men satsade inte, utan det blev som det blev. Kan nämna att det var semmeldagen också.Mitt rekord är 12st på en dag.
Värt ett besök? Kafé alltså,Borlänge, Södra Backa
Deras semlor är helt klart värda besöket. Vet inte om jag provat så mycket annat i deras utbud, utom någon macka vid något möte i närheten.Värt ett besök? Kafé alltså,
Hoppas du fick övre halvanVisa bilaga 679215
Ritorno har bra semlor, eller tycker att det är lite snålt med grädde. Men smakerna är topp!
Jag köpte 2, fick äta 1½
Är det därför somliga föredrar tvåan?Grädden är ju inte vispad på ettan i alla fall, det är ett som är säkert.
Testa bullar och bröd istället.
Du får pluspoäng för att det är en verkstadssemla
Testa? Haha, som att jag inte redan gjort det ?Testa bullar och bröd istället.
Ska man ta en bulle, dela i två och lägga ett bröd emellan? ?Testa bullar och bröd istället.
På söndag kan man ta en fastlagsbulle. Sedan en hetvägg om tisdagen. Där räcker det.
Komet är bra. Kungsholmen måste man ändå passera om man kommer från västerort?Vilken semmellangare är bäst i Stockholm i år? Gärna västerort.
Lillebror!Vilken semmellangare är bäst i Stockholm i år? Gärna västerort.
Spånga ligger bra till!Lillebror!
Droppen i sumpan.
Spånga konditori.
Spånga ligger bra till!