Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inte XXL lite Fox?Jag behöver ersätta min Fox Defend Jersey och svängde förbi mtbstore igår men de har möblerat om och minskat drastiskt på klädutbudet. Sportson, Trek och Cykelkraft har inte heller något utbud i genren. Finns det någon annan?
En dam-tischa men inget annat vad jag ser.Har inte XXL lite Fox?
Jag behöver ersätta min Fox Defend Jersey och svängde förbi mtbstore igår men de har möblerat om och minskat drastiskt på klädutbudet. Sportson, Trek och Cykelkraft har inte heller något utbud i genren. Finns det någon annan?
Jo men där har du ju det kompletta utbudet av herrtröjor, en bråkdel av vad de hade innan.Mtbstore har ju flera varianter ?(såg dessa och kom att tänka på tråden)
Kika på poc eller sweet protection istället om utbudet på fox har minskat? Tycker att mina poc tröjor funkat utmärktJo men där har du ju det kompletta utbudet av herrtröjor, en bråkdel av vad de hade innan.
Inte förtjust i någon av färgerna dessvärre.
Gärna det, men är det någon som har dem över disk?Kika på poc eller sweet protection istället om utbudet på fox har minskat? Tycker att mina poc tröjor funkat utmärkt
Har ju för mig att mtbstore hade mycket av båda de märkena? När jag var där o köpte tröjor senast för ett år sen hade de ju rejält med utbudGärna det, men är det någon som har dem över disk?
Stadium i Sisjön hade några tröjor från både Sweet och POC inne igår. Elcykelkompaniet i samma hus har kläder också, vet inte vad de har hemma nu, men i vintras fanns en del.Gärna det, men är det någon som har dem över disk?
Jepp, så var det förra året. I år ser det ut som på WSBs bild.Har ju för mig att mtbstore hade mycket av båda de märkena? När jag var där o köpte tröjor senast för ett år sen hade de ju rejält med utbud
Ah, där borta har jag inte varit och kollat efter mtb-kläder, tack.Stadium i Sisjön hade några tröjor från både Sweet och POC inne igår. Elcykelkompaniet i samma hus har kläder också, vet inte vad de har hemma nu, men i vintras fanns en del.
Går det händelsevis att bli dirigerad till avdelningen som diskuterar Sista budet? Och traumat att bejing8 slagit igen. Och, såklart, namnet på stadens hyrcyklar.Jag tänker mig att vi kan diskutera t. ex. fesk och annat Göteborgs-gôttigt här, och så fokuserar den andra tråden på föret, för de som primärt är intresserade av den biten.
Annat att diskutera: byggen, film från Göteborg (helst cykling, inte Håkan Hellström-konserter), osv.
PS. Detta är inte menat att peka ut någon i den andra tråden, jag är minst lika skyldig till OT där..
Vet inte om det lämnat något jättedjupt sår i själen, Koie Ramen är väl ett okej tröstpris. Fast är deras lunchpriser fortfarande helt bäng?Och traumat att bejing8 slagit igen.
Åjo. Det vill jag nog påstå; det var det enda stående inslaget vid besöken på västkusten. Senast var vi tvugna att titta förbi Kungsbacka för att få oss en bit mat...Vet inte om det lämnat något jättedjupt sår i själen, Koie Ramen är väl ett okej tröstpris. Fast är deras lunchpriser fortfarande helt bäng?
Nu är jag ju kooperationen trogen; var som sker i frysdisken hos landets köttfärs-ommärkare lämnar mig kall.@IM
Beijing8: Meh dumplings. Numera kan man ju ibland köpa deras frysta dumplings på ICA för typ 29kr/8st, det kan de iofs vara värda. Om man är på Magasinsgatan så rekommenderar jag Hello Monkey, Basque eller 2112. Alt. Puta Madre, men det är (var) som roligast mitt i natten för starka tequiladrinkar och kakor, vet inte hur det är numera dock. Annat kul i närheten är Bar Bruno, Unity jazz, The barn, Jinx food truck..
Stadens hyrcyklar: Styr & ställ tror jag de fortfarande heter.
Sista budet: Helt klart nåt man borde se(tt).
@Staten
e-tards i Skatås: Usch.Tyvärr är den kampen nog förlorad, men knyta näven i byxfickan och svära lite kan man alltid göra.
Deras (helt okej) dumplings finns även i frysdisken på hemköp, om det svider mindre.Nu är jag ju kooperationen trogen; var som sker i frysdisken hos landets köttfärs-ommärkare lämnar mig kall.
Brewers Beer Bar!Om man är på Magasinsgatan så rekommenderar jag
Snäppet mindre. Men fortsatt lite väl mycket. ? Här på östkusten finns de hos Coop också. Så det löser sig. ?Deras (helt okej) dumplings finns även i frysdisken på hemköp, om det svider mindre.
Brewers Beer Bar!
Yet another reason, i wish i was in Göteborg. ??Någon i GBG som är sugen på att brygga öl?
4-literskit från Köksbryggeriet med:
5-liters jäskärl av glas
Termometer
Hävert
Kapsyleringsapparat
Lite desinfektionsvätska (oklart utgångsdatum)
Silikonpropp
Jäsrör
En drös kapsyler
Lite kolsyretabletter
En drös flaskor, bla bygelflaskor
Haft det ståendes i en garderob nåt år nu sen jag bryggde sist.
Bytes gärna mot färdigbryggd öl om intresse finns :)
Nystign är en riktigt skoj xc-slinga. Sedan är Ljung-el, Mammas kalsonger m fl riktigt skoj.Vilka stigar får man absolut inte missa i Svarte Mosse? Tänkte ta mig dit någon dag under semestern.
Har bara varit där en gång för två år sedan, men då tyckte jag gott det var värt turen.För en som inte bott i Götet så länge - Är Ale bike park värt ett besök? Andra tips om man är billös och vill ta västtåget med hoj till en bra bike park? (En söndag). Bollenkollen verkar vara stängd och ser inte ut att gå några tåg (Västtrafik) till Vårgårda för Kesberget på söndagar.
Inte västtåget, men det borde gå hyfsat att ta öresundståget till Båstad station och cykla ~16km landsväg till Vallåsen.För en som inte bott i Götet så länge - Är Ale bike park värt ett besök? Andra tips om man är billös och vill ta västtåget med hoj till en bra bike park? (En söndag). Bollenkollen verkar vara stängd och ser inte ut att gå några tåg (Västtrafik) till Vårgårda för Kesberget på söndagar.
Kikade på det också, men är lite för lat för det ?Inte västtåget, men det borde gå hyfsat att ta öresundståget till Båstad station och cykla ~16km landsväg till Vallåsen.
Då är det inte många stopp att betala till Båstad, Öresundstågen tillåter ju cykel om jag inte minns fel. Pumpar du däcken ordentligt så tror jag det är helt ok att cykla sista biten asfalt till Vallåsen, visst är det uppförsbacke men den är rätt flack och med mtb-utväxling är det nog lugnt om du inte har för bråttom.Jag har sommarkortet från Västtrafik så hade varit käckt med något inom dess räckvidd ?
Ale var bra! Jäkligt mycket på den lilla kullen. En hel del branta och tekniska grejor.Har bara varit där en gång för två år sedan, men då tyckte jag gott det var värt turen.
Hur har det gått med detta?Någon i GBG som är sugen på att brygga öl?
4-literskit från Köksbryggeriet med:
5-liters jäskärl av glas
Termometer
Hävert
Kapsyleringsapparat
Lite desinfektionsvätska (oklart utgångsdatum)
Silikonpropp
Jäsrör
En drös kapsyler
Lite kolsyretabletter
En drös flaskor, bla bygelflaskor
Haft det ståendes i en garderob nåt år nu sen jag bryggde sist.
Bytes gärna mot färdigbryggd öl om intresse finns :)
Förvånansvärt bra i skogen ändå. Visst pölarna var blöta men marken är fortfarande hård och snabb.Är inte hela Göteborg en älv idag?
Gammalt inlägg, men FOX försvinner från fler och fler ställen då dom själva är snabba med att rea ut senaste kollektionen via deras hemsida. Finns inga pengar kvar att tjäna.Jag behöver ersätta min Fox Defend Jersey och svängde förbi mtbstore igår men de har möblerat om och minskat drastiskt på klädutbudet. Sportson, Trek och Cykelkraft har inte heller något utbud i genren. Finns det någon annan?