Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För min del är priset viktigare än formen.Jag hade hellre haft ppv än abonnemang som innehållet är till 99% saker jag inte ser på.
Är det detta som krävs? Har ju ända sagt upp hockeyn så lite cykel är ju inte så farligtJag föll till föga och har nu börjat abonnera på discovery+ för 179 kr /månad. Det är inte pengarna som stör mig egentligen utan snarare dinosaurie-metoden av att behöva köpa ett paket. Vad fan ska jag med snooker, badminton, fotboll, golf etc till när jag är helt ointresserad av det? Får väl stå ut något år tills cykel förhoppningsvis byter ägare igen till något smartare
Vanligt som 59 spänn?Vi har mig veterligen ett vanligt discovery-abonnemang och verkar kunna se mtb ikväll.
Trodde första racet skulle vara igår, men startar tydligen i eftermiddag.
Neej, vi betalar 179:-/mån.Vanligt som 59 spänn?
Det är Sport vi har ser jag nu.Neej, vi betalar 179:-/mån.
Har gjort länge pga nåt annat familjen ville se, så har inte koll på paketen.
Ska kolla hur det är uppdelat.
Ok, det är just eurosport som tillkommer på level 3Neej, vi betalar 179:-/mån.
Har gjort länge pga nåt annat familjen ville se, så har inte koll på paketen.
Ska kolla hur det är uppdelat.
Man måste ha sportpaketet för 179 för att se mtb. Jag har dubbelkollat med discoveryVanligt som 59 spänn?
Vad innebär fulstream egentligen? Är det privatpersoners mobiler eller är det "cam"?eller så struntar man i och betala och kollar fulstreamen nedan :) , kvaliten är kanske inte den bästa men den duger
![]()
Tiz-Cycling Live Stream
Tiz-Cycling Live Stream - Your #1 Source for Quality Cycling Videostiz-cycling-live.io
Oftast att någon digitalt rippar en legal ström och lägger ut på server som inte bryr sig om att det är (i de flesta fall) olagligt.Vad innebär fulstream egentligen? Är det privatpersoners mobiler eller är det "cam"?
Dom streamar discoverys live stream alltså rippar den. tror sidan drivs idiellt av några personerVad innebär fulstream egentligen? Är det privatpersoners mobiler eller är det "cam"?
Tackar tackar! Synd att man inte kan se replays ?eller så struntar man i och betala och kollar fulstreamen nedan :) , kvaliten är kanske inte den bästa men den duger
![]()
Tiz-Cycling Live Stream
Tiz-Cycling Live Stream - Your #1 Source for Quality Cycling Videostiz-cycling-live.io
det kan man efter ett tag. nu finns det under mountainbikefliken.Tackar tackar! Synd att man inte kan se replays ?
Såg det nu! Toppen!det kan man efter ett tag. nu finns det under mountainbikefliken.
Starten gick nu 17.15När kör de idag?
Specialized håller hårt i sin nya identitet du vet, måste se till att försöka verka lekfulla och tillgängliga.Kul bana, Rissveds 5:a lap 1
Riktigt ful tröja på Specialized teamet
Hon körde en hel del landsväg förra året och prioriterade det istället för SM.Skippade JR föra SM eller varför kör hon inte gult o blått?
Linn är regerande svensk mästarinna i både XCO och XCC. (Jenny körde inte dessa förra året.)Då är det Linn i gult och blått förstår jag
Edit. Kollar gårdagens xcc. Det kanske är olika mästerskap även i sm
Det är väl Bart från team KMC bla.Jag såg damernas samt båda short track på Eurosport via mitt Telenor bas tv-abonnemang. Funkade hur fint som helst. MEN den svenska kommentatorn är under all kritik. Har dålig koll på cyklisterna och info om dem, var ofta något förvirrad kring vad som hände under loppen, och missade en del intressanta saker, som när Batten krashade. Jag är nog villig att betala 179 kr i månade för att kunna streama Eurosport om jag bara får engelsk kommentator. Vilka är det som kommenterar på engelska i år?
Jag tror att det är samma som förra året. Sen har de haft med Bart i studion också samt även Avancini nu i Brasilien. Så helt ok på engelska. Däremot kan de fimpa "Birk Borkasson" som de har on track - han passar bättre som fiskedammsansvarig på Eckerö linjen under lågsäsong..Jag såg damernas samt båda short track på Eurosport via mitt Telenor bas tv-abonnemang. Funkade hur fint som helst. MEN den svenska kommentatorn är under all kritik. Har dålig koll på cyklisterna och info om dem, var ofta något förvirrad kring vad som hände under loppen, och missade en del intressanta saker, som när Batten krashade. Jag är nog villig att betala 179 kr i månade för att kunna streama Eurosport om jag bara får engelsk kommentator. Vilka är det som kommenterar på engelska i år?
Kan bara hålla med, helt bedrövlig kommentator. Sitter och spekulerar och mal på om oväsentligheter i stället för att kommentera loppet. ”Bäst” var ju när han missade att det var ett varv kvar på XCC, totalt bortgjord.Jag såg damernas samt båda short track på Eurosport via mitt Telenor bas tv-abonnemang. Funkade hur fint som helst. MEN den svenska kommentatorn är under all kritik. Har dålig koll på cyklisterna och info om dem, var ofta något förvirrad kring vad som hände under loppen, och missade en del intressanta saker, som när Batten krashade. Jag är nog villig att betala 179 kr i månade för att kunna streama Eurosport om jag bara får engelsk kommentator. Vilka är det som kommenterar på engelska i år?