Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var streamar man årets världscup? Märkte nu att GCN+ inte finns kvar...
För en som saknar tv och abonnemang för diverse tv-kanaler - är detta skrivet med ironi?För endast 997 kronor i månaden.
För två år sen var det gratis på redbullFör en som saknar tv och abonnemang för diverse tv-kanaler - är detta skrivet med ironi?
Vad är det där?Maj 21 är det som gäller. inge priser kända men det måste ju vara sportpaket så det är ju inte att tänka på när XCO är det enda intressanta
Visa bilaga 691185
Vad är det där?
Jag har ett Eurosport-abonnemang för 179:-/mån och ser inget i abonnemangsvillkoren att det ska upphöra. Vi har iallafall tittat på lvg och cx på det, men dels är det bara sedan i vintras och dels har jag inte rotat alltför mycket i vad som visas
Ja, Eurosport, (enklaste?) abonnemanget för 179:+/ mån funkar för förmodligen all lvg som gcn+ visade. Och nu gick jag igenom veckan som kommer, det verkar som att xc ska visas. Och samma med klättring, vilket inte har med cykling att göra men är en bonus för mig.Det är discovery, det var väl där GCN+ i hamnade? Euosport kanske funka
Jag kan titta i efterhand på det jag tittar på nu. Ibland har direktsändningarna haft reklam medan repriserna har varit utan. Men PR femme och herr i helgen har jag tittat på live och det har inte brutits av reklam.Om man tecknar ett eurosportabbonemang, måste man se det live eller kan man titta i efterhand?
59kr är väl billigaste abbonemanget? Där ingår väl ingen sport? Såvitt jag förstått måste du upp på 179kr/mån för att få det.Discovery+ med 59 kr/månad är väl det billigaste alternativet för streaming av mtb(för mig är visserligen enbart xcc/xvo intressant) so far?
Det står visserligen eurosport. Det är väl mest dart och pool men kanske kommer lite cykel och simning ibland?59kr är väl billigaste abbonemanget? Där ingår väl ingen sport? Såvitt jag förstått måste du upp på 179kr/mån för att få det.
Ja det var det jag tänkte. Dvs att eurosport nämns men det är väl mest fickpingis. Jävligt störigt det här!Det står visserligen eurosport. Det är väl mest dart och pool men kanske kommer lite cykel och simning ibland?
Jag har inte hängt med i det där. Är det priset på discovery+ du syftar på?Hur som helst är priset från 21 maj okänt.
Det försvinner och allt blir HBO max eller nåt.Jag har inte hängt med i det där. Är det priset på discovery+ du syftar på?
Fäääck hur ska man då ta del av sändningen från Brasilien till helgen? Blir ju trist att kolla i efterhandDet försvinner och allt blir HBO max eller nåt.
Jag har 50% på HBO men det är väl ingen vild gissning att det försvinner så fort jag ändrar nåt.
Jag antar att man kan teckna nu och att det konverteras 21 maj.Fäääck hur ska man då ta del av sändningen från Brasilien till helgen? Blir ju trist att kolla i efterhand
Samma text står på alla, men det är olika färg på fonten. Min tolkning är att det som är vitt ingår medan det i grått inte ingår. I takt med dyrare abbonemang blir allt mer av texten vit.Det står visserligen eurosport. Det är väl mest dart och pool men kanske kommer lite cykel och simning ibland?
Här står det att Discovery+ fortsätter som vanligt.Det försvinner och allt blir HBO max eller nåt.
Jag har 50% på HBO men det är väl ingen vild gissning att det försvinner så fort jag ändrar nåt.
Jag har inte sett något svar som förtydligar vad som ska hända, trots letande. Min gissning är att det inte är externt kommunicerat från koncernen än. Den som lever får se.Så, Eurosport eller MAX om man vill titta lagligt. Kommer Eurosport påverkas av MAX? Eller finns Eurosport kvar i oförändrad form?
Detta finns säkert nämnt i tråden, men jag hittar det inte och google hjälper tyvärr inte heller då jag inte hittar entydig info om detta.
Jag vill ha BETALT långt mer än 179 kr/mån för att titta på Wahlgrens värld...
Enda anledningen att se på det är väl akut behov av att spy upp något men avsaknad av vanligt kräkmedel.Jag vill ha BETALT långt mer än 179 kr/mån för att titta på Wahlgrens värld...
"För att kasta upp maginnehållet under kontrollerade former lämpar sig t ex en deltävling av melodifestivalen från Säffle alldeles utmärkt. Vid akut behov finns avsnittet av Wahlgrens värld där Benjamin frågar sin mor Pernilla om han kan få hjälp att raka röven där det är svårt att komma åt. Och i sällsynta, ytterst kritiska, situationer kan man kolla på valfri doksåpa innehållandes Sebastian Dawkins"Enda anledningen att se på det är väl akut behov av att spy upp något men avsaknad av vanligt kräkmedel.
Jag hade hellre haft ppv än abonnemang som innehållet är till 99% saker jag inte ser på.Tycker det beror på vad det handlar om och priset. Är det ngt man nyttjar regelbundet och priset inte är tokigt tycker jag abonnemang är helt ok. Om man däremot nyttjar det sporadiskt och det bara är en mkt liten del av det som ingår i abonnemanget som man är intresserad av kan ppv kännas rimligare.
Jag kikar t.ex. på alla längdskidstävlingar i VC, vilket innebar fyra månaders abonnemang denna vintersäsong. Att hålla på och betala säg 50 kronor per lopp skulle dels bli struligare och dels dyrare totalt.