IM
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Ja, visst blir man trött på oslammade stammar...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, visst blir man trött på oslammade stammar...
Haha! Bästa! Vill även ha en matchande scoreboard till väggen för topplista. ???
I så fall är det bara OK (långt från imponerande).47,5 är imponerande. Tyder på långvarig förstoppning. Fast det kanske är pound som visas.
Har en uppgradering där man mäter ”Exit velocity”
Hela historien påminner mycket om episoden i HHGTTG när det framgår var annonsen om rivningen av hans hus varit uppsatt.En lapp?
Bara att lägga sig framför grävskopan.Hela historien påminner mycket om episoden i HHGTTG när det framgår var annonsen om rivningen av hans hus varit uppsatt.
” Beware of the tiger “
Längd innan sk. "cut off"Har en uppgradering där man mäter ”Exit velocity”
Religion finns väl redan på listan, om jag inte minns fel fr forumreglernadet kanske skulle läggas till ett ämne till förutom politik, att medföra trådstängning??
Kan någon hjälpa mig att förstå vad det roliga skulle vara i det åsyftade inlägget? Jag gissar att vi talar om #2823.det kanske skulle läggas till ett ämne till förutom politik, att medföra trådstängning??
Väntar på det jag också. Tyvärr brukar motiveringen ofta lysa med sin frånvaro i liknande fall. Men hoppet är det sista som överger människan.Kan någon hjälpa mig att förstå vad det roliga skulle vara i det åsyftade inlägget? Jag gissar att vi talar om #2823.
Disney anklagas väl säkert i vissa kretsar för omvänd historierevisionism i syfte att vara ”pk” eller hur man nu väljer att uttrycka det. För sina ofta mer eller mindre helt påhittade sagor. Vilket gör hela tanken rätt fånig. Så roligt vettefasen men misstänker att det är logiken i det.Kan någon hjälpa mig att förstå vad det roliga skulle vara i det åsyftade inlägget? Jag gissar att vi talar om #2823.
Bästa hittills!
En klassisk 'touchdown' :DLängd innan sk. "cut off"
Målet är obruten innan vattenytan