liveforthis
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu skulle du haft lite glitter i tubelessvätskan så att det hade känts lite festligare!2 rundor höll mitt aspen....penn stort hål rakt i casingen. Men blev en kort runda iaf i fint väder. Visa bilaga 697661
Haha ja , och jag som tänkte haft i lite malet kaffe ? redo för en fikapausNu skulle du haft lite glitter i tubelessvätskan så att det hade känts lite festligare!
Småländska höglandet är alltid bra.5 mil blandat idag. Grus, traktorväg, asfalt. Småländska höglandet. Jag tror jag log hela vägen runt. Visa bilaga 698008
Switchbacks?Go långtur idag med gött väder och lite hucks och skick. ?
Nej den där mellan Alternativkotten och Pine Forest DH ?Switchbacks?
Jag lyckas aldrig pricka proffsfotograferna när jag är där! ?Försöker skutta runt i Änggården.
Visa bilaga 698010
Motigt att ge sig ut i duggregnet igår kväll men det blev en bra tur ändå
Böle är kul eftersom det finns så otroligt många bölen i norra sverige, så man kan vara lite var som helst ändåSäsongspremiär i Böle ?Visa bilaga 698322
Ser nästan ut som starten på hagakullenFuktigt men ändå kul på Val Aucenne Visa bilaga 698356
Skyttevärn eller testbana för optimal bredd på styret? ?
Skyttevärn och lagom spännande att cykla här och försöka undvika alla hinder som beväringar lämnat efter sig?Skyttevärn eller testbana för optimal bredd på styret? ?
Bra avslutning på dagens runda. Kaffe på café på höjden.
Visa bilaga 698503