Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser inga blodiga kroppsdelar på den bilden. Var ska jag titta?När man fibblar med växelvajern och pratar i telefon och är en klant samtidigt.
Visa bilaga 678023
Jag stack mig på vajern sen. Blod syntes.Ser inga blodiga kroppsdelar på den bilden. Var ska jag titta?
Gå i fängelse, gå direkt i fängelse utan att passera gå. ?Jag stack mig på vajern sen. Blod syntes.
Kan också rekommendera denna.Jag stack mig på vajern sen. Blod syntes.
Mitt i prick, tackar. Noterar att min småstad inte har en vettig LBS som kan förse mig med ersättningsvajer. Osäker på om Clas Ohlsons 170cm Shimano-vajer är lång nog, återkommer eventuellt med svar i mektabbar-tråden.Kan också rekommendera denna.
mektabbar
Kanske inte rätt tråd. Men nån slags mektabbe kanske ligger bakom... Tog av backhjulelt på gruscykeln igår, klonk så föll en skruv ner på golvet. Blev lite fundersam. Tog ett tag att hitta vad den kom från. Visades sig vara till växleörat. Brev rätt orolig först. Men gick bra att bara skruva...happyride.se
Det är misär om vajern skulle vara för kort. ?Mitt i prick, tackar. Noterar att min småstad inte har en vettig LBS som kan förse mig med ersättningsvajer. Osäker på om Clas Ohlsons 170cm Shimano-vajer är lång nog, återkommer eventuellt med svar i mektabbar-tråden.
Då räcker den iallafall till granny-gear!Det är misär om vajern skulle vara för kort. ?
Hittade en Shimano-vajer hos LBS. Den var nog 170 cm den med, hade precis 1 cm tillgodo!Det är misär om vajern skulle vara för kort. ?
Hittade en Shimano-vajer hos LBS. Den var nog 170 cm den med, hade precis 1 cm tillgodo!
Riktigt cleant och snyggt.
Du kom billigt undan. Har slaktat ett nyare vevparti när jag i någon sekund var frånvarande och snackade i telefonen, Ingen bild, så det gills väl inte...När man fibblar med växelvajern och pratar i telefon och är en klant samtidigt.
Visa bilaga 678023
Krya på dig! Varit där och jag har blivit så in i bubblan oanvändbar en längre sträcka. Måste säga att det blivit mer sällsynt efter styrketräning av korsryggen. Peppar, peppar.Var lämnar man in sin dysfunktionella syltrygg? Den verkar vara närmast oanvändbar. Skulle upp och pinka i natt, sträckte mig efter spolknappen och någon stack en kniv i högerfilén
Kör mycket funktionell styrke och rörlighetsträning, främst core för att stärka uppenbart underutvecklade strukturer. Laddar jag lite mera signalerar ryggen med fördröjd verkan. Har jobbat såhär intensivt i ett halvår från instruktioner från kiropraktor, naprapat och fysioterapeut. Det är svårhanterligt, väldigt svårt.Krya på dig! Varit där och jag har blivit så in i bubblan oanvändbar en längre sträcka. Måste säga att det blivit mer sällsynt efter styrketräning av korsryggen. Peppar, peppar.
Det är väldigt svårt. Och det tar tid. Bakslag kommer som en blixt från klar himmel. När man blir lite positiv, så... Tillbaka till noll (känns det som). Men, det kan ta en jävla tid att bli bättre.Kör mycket funktionell styrke och rörlighetsträning, främst core för att stärka uppenbart underutvecklade strukturer. Laddar jag lite mera signalerar ryggen med fördröjd verkan. Har jobbat såhär intensivt i ett halvår från instruktioner från kiropraktor, naprapat och fysioterapeut. Det är svårhanterligt, väldigt svårt.
Men om man vill pausa i misären kan jag tipsa om detta guldkorn. 25år sen det spelades in.Josåatt...
äntligen helg hemma, med roliga planer i sikte.
Trädgårdspyssel med frun, mtb med kompis och avsluta dagen med stt se Civil war på bio med dottern.
Men jag kräks i en hink istället.
(tänker INTE visa bild)
/High on life
Krya på dig. Min sambo gjorde samma sak och halvlåg i soffan och svor i två veckor. Men det blev snabbt bättre efter det.Vurpade i måndags. Idag ger sig revbenet till känna med besked.
Hur fan trampar du med pedalerna så där?Hoppsan. Droppet var väl lite för stort för dirtjumpern
Hur gick det med ryggen, då?Vurpade i måndags. Idag ger sig revbenet till känna med besked.
Gjorde en dålig landning i lördags.Vurpade i måndags. Idag ger sig revbenet till känna med besked.
Min erfarenhet av spräckta revben är att de känns mest efter en vecka och sen blir de bättre.Gjorde en dålig landning i lördags.
Började känna revbenet redan på kvällen, nu går jag bara i limbot och vet inte om det är på väg åt rätt eller fel håll.
Och nu är våren här!
Visa bilaga 696243
Samma här, men såklart med varierande längd på förloppen.Min erfarenhet av spräckta revben är att de känns mest efter en vecka och sen blir de bättre.
Lördags var ju inte länge sen. Det hinner nog bli värre!Samma här, men såklart med varierande längd på förloppen.
Sist hände det 1,5 vecka innan en Järvsöresa och hann gå över innan dess.
Nu är jag bara otålig på att det ska peaka, men det händer ju inget
Det blev aldrig värre. Men det har å andra sidan inte blivit bättre heller ?Lördags var ju inte länge sen. Det hinner nog bli värre!
Det där har man ju gjort massor av gånger. Minns att min mamma inte var så nöjd...Jag saknar det där trippelgaraget med bra tvättmöjligheter. Men vad gör man inte för sina cyklar? Nöden har ingen lag.
Visa bilaga 697850
Som tur är bor jag iaf. inte hemma hos föräldrarna längre. /Stig-Helmer ?Det där har man ju gjort massor av gånger. Minns att min mamma inte var så nöjd...
Det var konstigt. Det borde ju vara bra (iaf bättre eller nån förändring) nu.Det blev aldrig värre. Men det har å andra sidan inte blivit bättre heller ?