[Artikel] Andorra: Cykelparadiset i Pyrenéerna

Redaktionen

Medlem
Paisatge-2000x1333.jpg

Letar du efter ett remål med gemytliga bergsbyar, lite storstadskänsla och fantastisk cykling? Inklämt mellan Frankrike  och Spanien, högt upp i Pyrenéerna ligger furstendömet Andorra. Ett litet land på kartan men för cyklister ett riktigt paradis. V

Läs hela artikeln:

Du missar poängen - i en sponsrad artikel från vad jag förmodar är Andorras turistbyrå vore det väl rätt så relevant att redogöra hur JAG som svensk konsument enklast tar mig till Andorra från Sverige. VisitAndorra hemsidan berättar för mig att jag kan köra bil dit (rätt jävla långt) eller flyga till diverse flygplatser runtom Europa men sen äterstår x hundra km transfer. Skriver man en artikel som ska peppa mig för att boka en resa dit är väl det mest grundläggande avsnittet:
"Till Andorra tar du dig enklast från Sverige via ......" det avsnittet skrevs bara aldrig i artikeln och hemsidans information är väldigt generell.

Andorra hade varit superkul att besöka nån gång, måste bara lista ut hur man tar sig dit ?

Du missar poängen - i en sponsrad artikel från vad jag förmodar är Andorras turistbyrå vore det väl rätt så relevant att redogöra hur JAG som svensk konsument enklast tar mig till Andorra från Sverige. VisitAndorra hemsidan berättar för mig att jag kan köra bil dit (rätt jävla långt) eller flyga till diverse flygplatser runtom Europa men sen äterstår x hundra km transfer. Skriver man en artikel som ska peppa mig för att boka en resa dit är väl det mest grundläggande avsnittet:
"Till Andorra tar du dig enklast från Sverige via ......" det avsnittet skrevs bara aldrig i artikeln och hemsidans information är väldigt generell.

Andorra hade varit superkul att besöka nån gång, måste bara lista ut hur man tar sig dit ?
Flyg med SAS till Barcelona, byt till buss (Andbus) mot Andorra La Vella 3h resa.

Hur funkar det med cykelväska på bussen då? (snart trollvarning på mig ?)
”We always advise a phone call to our booking agents (+376 803789/ +34 973984016) before the reservation. Our agents will provide you all kind of help and information on the matter. In this way we ensure that you travel in a bus with the adapted luggage compartment.”
Går även att beställa egen minibuss genom dem.

Tillbaka
Topp