Ulricehamn Bikepark – Öppet?

kentbrockman

Aktiv medlem
Hej! Jag kan inte lista ut om det är någon idé att packa bilen full och åka till Ulricehamn för att testa cykelparken. Finns det någon här som vet om det är öppet? Finns det en lift? Kan man åka dit och push-bajka och testa endurospåren? Vad gäller? Tacksam för hjälp. /Daniel

Där går att cykla lite när man vill, pågår arbete i en av pisterna, så det får man undvika, men annars inget konstigt.
Passa på att komma nu till helgen, liftarna(ankare) går 09-16 lördag och söndag, sedan även 26-27/8

Har för mig att jag läst att det är förbjudet att använda lederna utöver de helgerna liften går?

Det var när Branäs ägde backen:)
Det står på deras sida att det är förbjudet då det ska ses som en arbetsplats övrig tid

16DE1250-C9EE-4E22-8B25-4A968C246D32.png

Var och åkte igår då liften var öppen. Trotts att det var ordentligt blött i lederna var det riktigt riktigt bra!
Redan med nuvarande utbud den bästa bikeparken i närheten av Göteborg. Lägg till några maskingrävda flowleder så kan det inte bli annat än bra. Hoppas på mer öppettider nästa säsong :)

Det står på deras sida att det är förbjudet då det ska ses som en arbetsplats övrig tid
Jag hade fel där ja, hade lite friare i början av sommaren.

Någon som varit här nyss och har status uppdatering om skick på nedfarter osv?
Bra. Inte skyltat än, fråga den hjälpsamma personalen. Nygrävda flowleden har inte sats sig än men var väl körbar. Övrigt i bra skick. Bara köra!

Tillbaka
Topp