Bonsaifall
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ny användare också ?25.000kr. Det kanske finns ett samlarvärde i den som jag inte har koll på?
Visa bilaga 699704
@Koga98
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ny användare också ?25.000kr. Det kanske finns ett samlarvärde i den som jag inte har koll på?
Visa bilaga 699704
25.000kr. Det kanske finns ett samlarvärde i den som jag inte har koll på?
Visa bilaga 699704
...felställda vevarmar...25.000kr. Det kanske finns ett samlarvärde i den som jag inte har koll på?
Visa bilaga 699704
Prisvärd.
Ser ut som någon försökt kopiera en corratec ram.
Verkligen!! Kul initiativ!https://happyride.se/annonser/jag-b...orth-elan-56-uppbyggd-enligt-onskemal.261051/ Vilken samhällsnytta egentligen. Heja Kroem!
Måste ju prova :) Verkar vara svalt intresse, så den kanske får hänga kvar.https://happyride.se/annonser/jag-b...orth-elan-56-uppbyggd-enligt-onskemal.261051/ Vilken samhällsnytta egentligen. Heja Kroem!
Så härligt med spekulation! Bifogar kvitto Paul-bromsarna, så kan du sova lite bättre inatt :)kul ram och kanske till och med en rolig hoj tåöverlappet till trots, men en misstänker ju starkt att styret och bromsarna är aliexpress. det har jag inget emot om man skriver det, men osnyggt att inte göra det.
(styret har tydligt taffliga logotyper, bromsarna är väl svårare att bevisa, men vem köper nya bromshandtag och ok för 5000 kr till ett sånt här bygge?)
Visa bilaga 700868
Men den är ju f n slutsåld hos allebike, så den går ju inte att köpa för 29k.Visa bilaga 700883![]()
Säljes: Allebike Industrie 105 Di2 Medium
Som sprillans ny, köpt förra sommaren. Enbart 66km cyklat. Mer info om cykeln: https://www.allebike.com/sv/happyride.se
Jämfört med ny för 29000:-
(Fast ärligt att länka direkt till Allebike ändå...)Industrie | 105 Di2 | Black
www.allebike.com
//Kristoffer
Kanske inte legit men finns här https://www.lewasport.se/industrie-...ack-s-industrie-shimano-105-di2---black/blackMen den är ju f n slutsåld hos allebike, så den går ju inte att köpa för 29k.
då fick du lite extra reklam då :) förhåller mig fortsatt skeptisk till styret.Så härligt med spekulation! Bifogar kvitto Paul-bromsarna, så kan du sova lite bättre inatt :)
Styret är äkta men har några år på nacken.
Beställningsvara... Men Lewa sport är respektabla. Har köpt hjul därifrån förr.Kanske inte legit men finns här https://www.lewasport.se/industrie-...ack-s-industrie-shimano-105-di2---black/black
Verkligen, man blir ju lite suen
Om allt stämmer i annonsen så låter den som ett klipp?
Om allt stämmer i annonsen så låter den som ett klipp?
Halva priset bör ju vara utgångspriset vid handel med begagnade prylar över jag, tycker jag.Verkligen, man blir ju lite suen
Halva priset bör ju vara utgångspriset vid handel med begagnade prylar över jag, tycker jag.
Klart det kan finnas något undantag här och var. Självklart.Jag har sålt de flesta barncyklar för mer än hälften av nypriset. Och halva priset för en oanvänd cykel verkar nästan för bra.
Jag är nöjd att jag hittade en gruscykel till frun hos Rose. Samma pris som begagnade cykeln här, men lite bättre komponenter (och ingen futureshock). Spez-klibbor kostar mycket!
Den där divergen kom upp för typ 27000 på sportson för typ en vecka sedan. Personen försöker bara flippa den och tjäna pengar.
Den länkades i en tråd om köpråd diverge här nyligen.
TH i Tranemo försöker bara göra sig en hacka.
Jo det var exakt den. Försökte köpa den själv för att ha grejerna på en annan ram, men då var den "mystiskt försvunnen" ur sortimentet, då sortimentet tydligen uppdaterades manuellt på något vis (enligt kundtjänst).Det kan väl inte har varit en Expert?
Expert kostar nu 78990 hos TCM (slut i den blåa färgen, men kvar i svart).
Jo det var exakt den. Försökte köpa den själv för att ha grejerna på en annan ram, men då var den "mystiskt försvunnen" ur sortimentet, då sortimentet tydligen uppdaterades manuellt på något vis (enligt kundtjänst).
Det är ju dels en: Alldeles för överprisad cykel. Finns väl inte en jävel som köper den för RRP? Sen var det storlek 61 = Hyllvärmare.
Åtminstone ärligt.
Åtminstone ärligt.
Men vad har Acne med saken att göra?
![]()
Acne x Bianchi Racing Bicycle
Fashion brand Acne links up with Bianchi to produce a race inspired bicycle. Having seenhypebeast.com
Inte låset heller... Lite som Fjällräven x Specialized, men tvärtom.Ah, då måste det vara en riktigt klipp! Omn bara att hänga på väggen, då gör punka också ingenting.
ändå artigt att kalla mtb för herr mtb.
Vad är det för sadelstolpe? den verkar inte vara specificerad.Specar pris för styrlindan, och ställer vevarmarna fel... ?
Grym hoj dock.
![]()
Säljes: Rondo Titanium stl L 2023 Stl L AXS “Top spec “
Rondo Titanium ram kit 2023 35000kr Styre FSA Carbon 4500kr Sadel Bontrager Carbon 2200kr Hjul Duke Carbon 38 mm Dhappyride.se
Måste ju finnas något att fråga om?Vad är det för sadelstolpe? den verkar inte vara specificerad.
Vad är det för sadelstolpe? den verkar inte vara specificerad.