Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns ett och annat inlägg i frågan……..som gps, vägbeskrivning, ladda in cykelrundor etc…
Är ni nöjda, funkar bra?
1) Vilken hållare använder ni att montera på styret och fästa telefonen med? (Bockstyre)
2) Vilken (billig eller kostnadsfri) app använder ni i telefon för att ladda in rundor?
Jag gjorde det hela 5 rundor innan jag fick nog och köpte en wahoo bolt v2.…..som gps, vägbeskrivning, ladda in cykelrundor etc…
Är ni nöjda, funkar bra?
1) Vilken hållare använder ni att montera på styret och fästa telefonen med? (Bockstyre)
2) Vilken (billig eller kostnadsfri) app använder ni i telefon för att ladda in rundor?
RAM- mount håller i alla väder, finns även helskyddande så gott som skottsäkra etuier att lägga mobilen i. Används gärna av motorcyklister och vårt folk på sjön.
Stabila, tunga, dyra.
![]()
Phone Mounts
Flexible mounting solutions - For whatever you want to keep close to you! We have mounting solutions for everything from kayaks to airplanes, allowing you to neatly and securely mount your mobile phone, tablet, action camera, fishing rod, etc. in the place you want.www.ram-mount.se
Är inte Outdoor active en ersättare? Körde mycket med Viewranger förr, men sedan har jag skaffat en Wahoo Roam för navigering mm men har ofta Polar beat på mobilen , mest av nostalgiska skäl. Mobil är ju bra om man t.ex vill ha en flygfoto vy över platsen man befinner sig på. Nackdelen med mobil är ju batteritiden om man vill ha skärmen påslagen hela tiden.Tycker det funkar men View Range appen som jag använde är borta och har inte hittat någon bra ersättare
Ja, jag hade problem att få den att funka förra sommaren. Minns inte exakt men kanske liknade problem som folk har med Garmin när man avviker lite från rutten.Är inte Outdoor active en ersättare? Körde mycket med Viewranger förr, men sedan har jag skaffat en Wahoo Roam för navigering mm men har ofta Polar beat på mobilen , mest av nostalgiska skäl. Mobil är ju bra om man t.ex vill ha en flygfoto vy över platsen man befinner sig på. Nackdelen med mobil är ju batteritiden om man vill ha skärmen påslagen hela tiden.