atorger
Aktiv medlem
Storuman Gravel XL 2024: Gruslopp 45 mil (2 x 22 mil)
Om någon väntar på min rekognoserings-rapport av att testköra banan i ett (tvådelat) svep så blir det nog besvikelse ? . Efter ha varit fri från förkylningar i långt över ett år har jag nu varit förkyld i inte mindre än sex veckor i sträck. Kan inte minnas att jag varit med om något liknande förut. Omväxlande halvsjuk, helsjuk och ibland tillsynes på väg att bli frisk för att sen bli sämre igen. Jag var på vårdcentralen idag och de tog lite prover men kunde inte se nåt onormalt, så rådet var att återkomma om det inte gått över på ännu en månad. Kanske mest trolig diagnos är flera olika förkylnings-virus efter varandra, varav någon kanske en besvärlig covid-kusin. Uppgradering av immunförsvaret pågår...
Med noll träning under perioden det var tänkt att rampa upp volym rejält så är åtminstone början av säsongen körd för egen del. Men vem vet, det kanske går över på en vecka. Eller så fortsätter det flera veckor till, har ingen aning.
Med noll träning under perioden det var tänkt att rampa upp volym rejält så är åtminstone början av säsongen körd för egen del. Men vem vet, det kanske går över på en vecka. Eller så fortsätter det flera veckor till, har ingen aning.