GoranS
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Fy f-n! Den var ful på riktigt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy f-n! Den var ful på riktigt.
Otroligt. Nån har faktiskt vid något tillfälle bestämt att den ska se ut så.
Kundgruppen är inte cyklister utan personer som kör motorcykel/motocrossOtroligt. Nån har faktiskt vid något tillfälle bestämt att den ska se ut så.
Är det vetenskapligt fastslaget att MC-förare saknar estetiskt sinne?Kundgruppen är inte cyklister utan personer som kör motorcykel/motocross
Då blir det nästan mer obegripligt.Kundgruppen är inte cyklister utan personer som kör motorcykel/motocross
//j
Någon har tröttnat på någons pruttar?Mer opraktisk än ful. ...Om man har svårt att enas om färdriktningen?
Mer opraktisk än ful. ...Om man har svårt att enas om färdriktningen?
Eller blindaKundgruppen är inte cyklister utan personer som kör motorcykel/motocross
//j
då ska la dom ha en vit käpp oxåEller blinda
Första gången jag har sett en tandemcykel med "tail gunner"-säte. Det enda som saknas är någon form av automatkarbin monterat på bakstyret för att skapa en riktig B-17-känsla. Praktiskt om man cyklar längs en landsväg där man behöver ha koll bakåt efter galna bilister.Mer opraktisk än ful. ...Om man har svårt att enas om färdriktningen?
Är det så kallad vattenkraft?Du behöver ingen vatten när elen tar dig fram.
Undrar hur det är att vara den som sitter med ansiktet bakåt i färdriktningen. Vid cykling på platten rakt fram kan det väl vara ok, men med kurvor och backar känns det som det skulle kunna bli lite otrevligt.En sån tandem in action, från youtubes oskyldiga ungdom:
bakåtsträvaren har ju faktiskt en backspegel (eller är det en framspegel) för att ha koll framåtUndrar hur det är att vara den som sitter med ansiktet bakåt i färdriktningen. Vid cykling på platten rakt fram kan det väl vara ok, men med kurvor och backar känns det som det skulle kunna bli lite otrevligt.
Orimligt fina komponenter på den ramen.Från happys köp o sälj. Visa bilaga 701530
OjOrimligt fina komponenter på den ramen.
Det går att göra lätta och snygga cyklar i trä (vildplast) men denna Visa bilaga 702212
Det saknas ett L.Från happys köp o sälj. Visa bilaga 701530
Skulle säga att det där är en fullt normal, nästan cool, cykel på sin tid.Från happys köp o sälj. Visa bilaga 701530
Smaken är som baken, mest skit ;)Skulle säga att det där är en fullt normal, nästan cool, cykel på sin tid.
/T
Vi har en arkitektfirma som grannar och det är minst en där som kör en sån där till jobbet. Klyschigt värre.Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här. Fulsnygg? Lite annorlunda är den ju iaf.
Källa: https://auctionet.com/sv/3436849-bjorn-dahlstrom-skeppshult-z-1998
Visa bilaga 697971
Form före funktion är väl dessvärre rätt vanligt inom arkitektur, så det är ju passande ur den aspekten. ?Vi har en arkitektfirma som grannar och det är minst en där som kör en sån där till jobbet. Klyschigt värre.
Jag håller mig utanför den debatten ;)Form före funktion är väl dessvärre rätt vanligt inom arkitektur, så det är ju passande ur den aspekten. ?
Men halleduja då, vad i all sin dar är detta
Ser helt sinnesjukt ut..
Vilka för- och nackdelar finns med en så stor vinkel? Lättare att cykla uppför? Svårare att cykla nedför? Om man vill ha en dedikerad UH-cykel (finns det?) kanske man vill ha ännu större vinkel?
Coronacykel!Mer opraktisk än ful. ...Om man har svårt att enas om färdriktningen?
Vilka för- och nackdelar finns med en så stor vinkel? Lättare att cykla uppför? Svårare att cykla nedför? Om man vill ha en dedikerad UH-cykel (finns det?) kanske man vill ha ännu större vinkel?
Tur att jag inte har glasögonen på mig och inte kan se vad det är för logga??Tjena!
Alltså egentligen är det här en riktigt snygg cykel, men headbadgen är bland det värsta jag sett.. Så det blir 1,5/10 poäng..
Visa bilaga 716130
@Manurhin2 jag tycker om dig iallafall. ?
Det där är en av de snyggaste cyklarna som någonsin existerat. Badge till trots.Tjena!
Alltså egentligen är det här en riktigt snygg cykel, men headbadgen är bland det värsta jag sett.. Så det blir 1,5/10 poäng..
Visa bilaga 716130
@Manurhin2 jag tycker om dig iallafall. ?
Tur att jag inte har glasögonen på mig och inte kan se vad det är för logga??
Är nog lite för gammal för att minnas de där. På 70-talet, då jag var i den åldern, var det pungkrossare i form av växelspakar som var inne att ha på top tuben. S.k. wheelies. Som man suktade efter att ha en sån frän hoj...Ingen hoj i sig, men kommer ni ihåg de där fula pungskydden alla hade på sin top tube förr? Ofta i ren skumgummi med nåt ”fräsigt” överdrag med nån text och typ flames. Typiska cyklar som mobbare älskade att glida runt på. Obs inte bara bmx!
Visa bilaga 716169
Tough times (växelspakspungkrossare) create tough men, tough men create easy times (pungskydd), easy times create weak men.. eller nåt.Är nog lite för gammal för att minnas de där. På 70-talet, då jag var i den åldern, var det pungkrossare i form av växelspakar som var inne att ha på top tuben. S.k. wheelies. Som man suktade efter att ha en sån frän hoj...
Visa bilaga 716176