Tour de France, 2024

Tour de France, 2024
Tycker TP såg lite off ut på upploppet. Var övningen att få JV ur fattningen slog det fel. Jag har känslan att JV form är kontinuerligt stigande där TP har att behålla sin.

När det blir brant på riktigt är det de två det handlar om. Den fördel Evenepoel kan skaffa sig i tempot räcker inte. Roglic är inte där.

Det blir kul det här.

Senast ändrad:
Tour de France, 2024
23 cyklister inom 21 sekunder och följande lag är inte representerade bland dessa:

Alpecin–Deceuninck
Arkéa–B&B Hotels
Astana Qazaqstan Team
Groupama–FDJ
Intermarché–Wanty
Pro-teamen, utom Lotto

Tour de France, 2024
Slänger in ett tips om att pallen i Nice kommer att ha danskt högst upp flankerat av två slovener med den hårigare på plats två.
Hm, blir det Roglic som kommer att paja mitt tips? Såg lite ”vek” ut idag. Sen fajtas han ju alltid.

Blir intressant att se vad som händer på etapp 4. Gissar att Pogi kommer att försöka på nytt upp mot Galibier. Blir han inte av med JV där tror jag att mkt talar för tredje raka för JV.

Sen är det tidigt i loppet men vilt spekulerande är väl delvis ämnet för tråden!?

Tour de France, 2024
Ingen som nämner UnoX o Abrahamsen idag... Skrek mig typ hes ?
Kul me lite norskt på pallen&cykla med färggranna tröjor
Då kommer du älska att läsa det här (men framförallt titta på bilderna):

Tour de France, 2024
Då kommer du älska att läsa det här (men framförallt titta på bilderna):
A star is born!

Tour de France, 2024
Eurosport. Ngn annan som vill ta fram skämskudden när Jens Voigt el Anders Mielke ska prata kryckig engelska? Värst är det när det ska krystas fram ett skämt! Omg?

Tour de France, 2024
Col du Galibier för ett par veckor sedan när en kompis till farsan trampade upp vid passet.
En hel del snö kvar och avstängt vid fototillfället.
Resized_Screenshot_20240618_233944_WhatsApp_1718747086889.jpeg

Tour de France, 2024
Är det någon annan som har problem på Discovery+ med att videon slutar för tidigt? Igår när jag skulle se etappen i efterhand slutade den svenska varianten mitt i och idag var det samma sak med både den med svensk kommentering och den engelskspråkiga.

Tour de France, 2024
Jag hade det problemet i går. Slutade titta när var ca 70 km kvar. När skulle börja igen fanns det bara en timma att se. Försökte massa gångar med olika saker, men var tvärkört. Fick titta på den flerspråkiga varianten istället. Men sedan när kolla igen senare så funkade den med svenska på nytt

Tillbaka
Topp