Der Kaiser
Aktiv medlem
Tour de France, 2024
Varför fick Pogi tröjan med samma tid som de andra, är det de sammanlagda resultaten av igår o idag?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han hade bättre placering igår.Varför fick Pogi tröjan med samma tid som de andra, är det de sammanlagda resultaten av igår o idag?
Pog har bäst total placering på etapperna (4a och 14e)Varför fick Pogi tröjan med samma tid som de andra, är det de sammanlagda resultaten av igår o idag?
Hm, blir det Roglic som kommer att paja mitt tips? Såg lite ”vek” ut idag. Sen fajtas han ju alltid.Slänger in ett tips om att pallen i Nice kommer att ha danskt högst upp flankerat av två slovener med den hårigare på plats två.
GC står mellan JV o Pogi i år oxå.Sen är det tidigt i loppet men vilt spekulerande är väl delvis ämnet för tråden!?
Ingen som nämner UnoX o Abrahamsen idag... Skrek mig typ hes ?
Kul me lite norskt på pallen&cykla med färggranna tröjor
Norrmän, danskar, they all look the same to me ? ?Ingen som nämner UnoX o Abrahamsen idag... Skrek mig typ hes ?
Då kommer du älska att läsa det här (men framförallt titta på bilderna):Ingen som nämner UnoX o Abrahamsen idag... Skrek mig typ hes ?
A star is born!Då kommer du älska att läsa det här (men framförallt titta på bilderna):
![]()
Puberteten uteble og karrieren stagnerte. Nå forteller en 20 kilo tyngre Jonas Abrahamsen en historie som forbløffer leger og ernæringsspesialister.
Jonas Abrahamsen, syklisten som forbløffer leger og ernæringsspesialister med sin utrolige historie. Fra å være en fjærlett klatrer, har han lagt på seg 20 kilo med muskler og nå er han en av de sterkeste i sykkelsporten.www.tv2.no
Kunde inte titta en sekund etapp 1 och 2. Idag jobb hemifrån, all tid i världen.Känns som det är väldigt mycket social ride idag. Går väl inte riktigt tokfort.
”…åk och tanka den där helikoptern nu!”Helt fantastiska vyer nu!
Verkligen inte! Jensie är en jävla legend! Helt underbar energi hos den mannen.Eurosport. Ngn annan som vill ta fram skämskudden när Jens Voigt el Anders Mielke ska prata kryckig engelska? Värst är det när det ska krystas fram ett skämt! Omg?
Lite trist att favoriterna inte var med men samtidigt kul med en otippad vinnare ?Trist avslutning. Efter en hel dags väntan på en fin spurt, så förstörs allt av en krasch![]()
Finare än att se Bini vinna kan det väl inte bli!Trist avslutning. Efter en hel dags väntan på en fin spurt, så förstörs allt av en krasch![]()
Carapaz i gult, TP, RE, JV på samma tid.Hur är ställningen i totalen nu? Ja, jag är lat!![]()