Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
| S01 | Simon | Hansson | i dag 20:59 | Dags för pizza! |
| S02 | Rasmus | Lyshöi | i dag 20:59 | Dags för pizza! |
| S03 | Magnus | Eveman | i dag 20:59 | Dags för pizza! |
| S04 | Ricard | Sörman | i dag 21:01 | Dags för natt kläder |
| S07 | Patrik | Svensson | i dag 21:15 | Lämnar jokkmokk med ricard och nils |
| S09 | Lars Espen | Kristiansen | i dag 21:00 | På vei mot Arvidsjaur med godt humør:) |
| S12 | Nils | Gustafsson | i dag 20:50 | Pizza on the way |
| S13 | Nils | Calmsund | i dag 21:01 | Dags för natt kläder |
| S18 | Ole Asbjørn | Solberg | i dag 21:00 | På vei mot Arvidsjaur med godt humør:) |
| S21 | Jakob | Botvidsson | i dag 20:51 | Dags att visa Ron den svenska klassikern: kebabpizza |
| S27 | Ron | Shevock | i dag 21:07 | lets effing go |
Ambitiös start!Av allt att döma är S19 Sebastian Norberg från Varberg fortfarande först. Cirka 38 mil på 12 t 56 m är bra under dessa vindförhållanden, inte minst solo. Hoppas att han inte tar i för mycket. Han är triathlet och har rentav valt att använda en tempohjälm och täckt bakhjul!
S19 | Sebastian | Norberg | Varberg | Terrible Tuesdays Triathlon | i dag 09:00 | RIKSGRÄNSEN |
Bra kämpat! Vilden från efter Arvidsjaur, innan Sorsele?Regn, vägarbete. Men sen fin sol. Stiliga vägrenar också
Bäst att jag kommenterar min underdrift. Knappt 13 timmar för 38 mil är väldigt bra i alla randosammanhang.Av allt att döma är S19 Sebastian Norberg från Varberg fortfarande först. Cirka 38 mil på 12 t 56 m är bra under dessa vindförhållanden, inte minst solo. Hoppas att han inte tar i för mycket. Han är triathlet och har rentav valt att använda en tempohjälm och täckt bakhjul!
Jag gillar att osäkerhet skapar spänning och ändå har jag börjat luta åt att kombinera detta rapporteringssystem med dotwatching. I år är i alla fall det första året ingen kan cykla hela vägen utan att vi har en aning om var personen är. Vi kräver nu stämpling på den bemannade kontrollen I Östersund. Jag förstår inte själv varför det inte har varit ett krav tidigare....Ambitiös start!
Du måste lära de där triathleterna att rapportera bättre
S19Sebastian Norberg Varberg Terrible Tuesdays Triathlon i dag 09:00 RIKSGRÄNSEN
Nästa gång!Jag läser med glädje om tempot.
Lite trist att inte få vara med, träffa bekanta, vara del i uppsnacket osv. Men måste säga att vädret verkar vara strävt i år så lite behagligt är det med internetcykling istället.
Jag önskar alla deltagare lycka till!
Detta är en jättebra idé. Jag har en vild dröm om att alla deltagare också stämplar genom att skicka videohälsningar då och då som man sen kan klippa ihop till dagliga "etapper" som vi andra kan titta på.Jag gillar att osäkerhet skapar spänning och ändå har jag börjat luta åt att kombinera detta rapporteringssystem med dotwatching. I år är i alla fall det första året ingen kan cykla hela vägen utan att vi har en aning om var personen är. Vi kräver nu stämpling på den bemannade kontrollen I Östersund. Jag förstår inte själv varför det inte har varit ett krav tidigare....
Där hände det! Det var väl bara en fråga om när tempostruten o det heltäckta bakhjulet skulle dyka upp i randosammanhang…Av allt att döma är S19 Sebastian Norberg från Varberg fortfarande först. Cirka 38 mil på 12 t 56 m är bra under dessa vindförhållanden, inte minst solo. Hoppas att han inte tar i för mycket. Han är triathlet och har rentav valt att använda en tempohjälm och täckt bakhjul!
Mötte honom i Slagsnäs precis, 0625ishAv allt att döma är S19 Sebastian Norberg från Varberg fortfarande först. Cirka 38 mil på 12 t 56 m är bra under dessa vindförhållanden, inte minst solo. Hoppas att han inte tar i för mycket. Han är triathlet och har rentav valt att använda en tempohjälm och täckt bakhjul!
I så fall kan det vara dom här gubbarna som ligger först av lördagsgänget.Mötte honom i Slagsnäs precis, 0625ish
| S09 | Lars Espen | Kristiansen | Dilling | Moss CK | i dag 06:47 | Grans sameby Nyängen (Sorsele) | 578,9 |
| S18 | Ole Asbjørn | Solberg | Vollen | Jardar IL | i dag 06:47 | Grans sameby Nyängen (Sorsele) | 578,9 |
Tackar. Bra till mycket. Fick själv bryta i Arvidsjaur :-(. Men spar appen:-)Apropå IT: Jag gjorde en enkel webb-app för några veckor sen, som kanske kan vara till nytta under turen. Provar den själv i alla fall. Visar matställen, badplatser, toaletter, gratis-stugor mm på karta. Inte luft- och vattenskåp än dessvärre, men kanske kommer.
Fan så trist.Ryggen har imploderat, släpper Rasmus och Simon i Sorsele.
Får fundera över situationen och alternativen.
Surt. Jag var nära att bryta UTU pga ryggont, snålheten av att ha köpt tröjan gjorde att jag fullföljde. Senare har jag lutat sadeln nedåt och det har hjälpt mig.Ryggen har imploderat, släpper Rasmus och Simon i Sorsele.
Får fundera över situationen och alternativen.
Kämpa! Bara en liten simpel svacka.Lyckades inte sova mycket alls i Östersund och har inte orkat kämpa mot elementen. Snigelfart. Kort vila i lillhärdal nu. Sen till älvdalen.
Kämpa på Mange!!Har långsamt tagit en ort i taget, håller jag mig under 150w så funkar det. Men det är svår misär med vädret och jag får stanna lite väl ofta och justera kläder. Men glad ändå, det var mörkt där ett tag.Får se hur länge jag orkar hålla på ikväll. Lämnar Vilhelmina nu
ta det bit för bit så hoppas vi att du hållerHar långsamt tagit en ort i taget, håller jag mig under 150w så funkar det. Men det är svår misär med vädret och jag får stanna lite väl ofta och justera kläder. Men glad ändå, det var mörkt där ett tag.Får se hur länge jag orkar hålla på ikväll. Lämnar Vilhelmina nu
Älvdalen är ju asbra, det är ju Dalarna, då är du snart framme sen! Heja heja!!Lyckades inte sova mycket alls i Östersund och har inte orkat kämpa mot elementen. Snigelfart. Kort vila i lillhärdal nu. Sen till älvdalen.
Och en grym pizzeria! Heja Kaj!Älvdalen är ju asbra, det är ju Dalarna, då är du snart framme sen! Heja heja!!![]()
Hann ditt med minut till godo!Och en grym pizzeria! Heja Kaj!
Kämpa på! Surt med ryggen ?Har långsamt tagit en ort i taget, håller jag mig under 150w så funkar det. Men det är svår misär med vädret och jag får stanna lite väl ofta och justera kläder. Men glad ändå, det var mörkt där ett tag.Får se hur länge jag orkar hålla på ikväll. Lämnar Vilhelmina nu
I Östersund nu, bra kämpat!Hittade ett Ica 3mil utanför Östersund, fan va sega backar och motvind som verkligen inte vill ge sig, aja inget regn ivf.