[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
När VAR kom tycket jag det var en jäkligt bra grej, nu skulle vi äntligen få rättvisa resultat!
Men, jag har ändrat mig totalt...Jag tar hellre ett felaktigt mål med 1mm Offside, än att vänta på detta eviga VAR granskande. Även om det drabbar mitt eget lag negativt...

[ot] Fjollboll...
Undra hur lång tid det tar innan första VARdopingen uppdagas .
Hade det gått i Ryssland Hade det redan avslöjtas att animationen som visar sanningen, en knapp offside eller inte bara va just bara datoranmation, aning fotoshopad och vid fel tidpunkt när herr Putin satt vid kontrollbordet .

[ot] Fjollboll...
Undra hur lång tid det tar innan första VARdopingen uppdagas .
Hade det gått i Ryssland Hade det redan avslöjtas att animationen som visar sanningen, en knapp offside eller inte bara va just bara datoranmation, aning fotoshopad och vid fel tidpunkt när herr Putin satt vid kontrollbordet .
Nu börjar det klarna.
Men tror snarare att det är reptilfolket som styr öven VAR.

[ot] Fjollboll...
Hoppas Spanien vinner eftersom dom levererat bäst fotboll. Klart Ronaldo ska ha skit stort ego och diva, grinar för att missat en straff som 39 åring ? visst han har varit bra i sina dagar men dags att lägga skorna på hyllan.

[ot] Fjollboll...
Kul att Malmö FF startar en till av sina junisar och att Nils Zätterström dessutom gör en stabil insats.
Om klubben tar hem några utlånade, så kanske de kunde ställa upp med bara spelare födda på 2000-talet.

[ot] Fjollboll...
Vilken härlig återstart på allsvenskan!

Vinst mot Peking för mina älskade blåränder.
Misär på Jordgubbsvallen och vraken slarvade med både tifot och insatsen i Gbg.

Det blir inte bättre än så här ?
Som jag förstår så försökte dina hatobjekt fightas mot Wisemen också, risken är väl att det inte gick speciellt bra......

Tillbaka
Topp