[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Jag som på sin höjd är måttligt fotbollsintresserad har ändå hamnat framför TVn, bara för att svärfar bjuder på bärs där, men det jag funderar mest över är varför det buas åt spaniens #24?

[ot] Fjollboll...
Jag som på sin höjd är måttligt fotbollsintresserad har ändå hamnat framför TVn, bara för att svärfar bjuder på bärs där, men det jag funderar mest över är varför det buas åt spaniens #24?
Det var han som stoppade bollen med handen utan att det blev straff i förlängningen mot tyskarna i kvarten.

[ot] Fjollboll...
För övrigt har Spanien varit roliga att se detta mästerskap men 20 års astrist tika taka temposänkande sidledsspel är inte helt förlåtet än så har svårt att heja på dom.

[ot] Fjollboll...
Nja, men egentligen är det ju domarn som ska ha skiten. Det var ju en domarskandal utan dess like. Förstår att de fortf är upprörda, bli rånade på semifinal i hemma-EM.
Va ju både offside 5sec innan och hands på Tysken 2 sec innan därför kunde det aldrig blivit straff till Tyskland i det läget .
(Sen gjorde iofs domaren fel som inte blåste straff ) , men det hade som sagt ändå inte blivit någon och när ändå Spanien hade bollen va det i det läget rätt att låta spelet gå vidare .

[ot] Fjollboll...
Uselt spel rakt igenom o gått vidare på flax, domartavlor o tillfälligheter. Min engelska granne har gått o drygat sig om att "it's coming home" tre veckor nu...måtte dom förlora finalen annars blir det outhärdligt att bo kvar.
Kan jag hålla med om men första halvlek igår var helt klart Englands bästa i mästerskapet, men visst har dom haft tur som halkar sig vidare. Spanien ska vara bättre men man vet aldrig blir intressant final ?

Tillbaka
Topp