Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte en aning, men visst är det en bra och spännande match?Jag som på sin höjd är måttligt fotbollsintresserad har ändå hamnat framför TVn, bara för att svärfar bjuder på bärs där, men det jag funderar mest över är varför det buas åt spaniens #24?
Jo för att vara fotboll så är den väl ganska ok ?Inte en aning, men visst är det en bra och spännande match?
Det var han som stoppade bollen med handen utan att det blev straff i förlängningen mot tyskarna i kvarten.Jag som på sin höjd är måttligt fotbollsintresserad har ändå hamnat framför TVn, bara för att svärfar bjuder på bärs där, men det jag funderar mest över är varför det buas åt spaniens #24?
Aha. Långsur publik ?Det var han som stoppade bollen med handen utan att det blev straff i förlängningen mot tyskarna i kvarten.
Långsinta Tyskar mao!Det var han som stoppade bollen med handen utan att det blev straff i förlängningen mot tyskarna i kvarten.
Nja, men egentligen är det ju domarn som ska ha skiten. Det var ju en domarskandal utan dess like. Förstår att de fortf är upprörda, bli rånade på semifinal i hemma-EM.Långsinta Tyskar mao!
Ja poletten att matchen spelas i Tyskland trillade just ner, så då kan tom jag förstå det?Långsinta Tyskar mao!
Iofs, men det kan tuskarna ta tycker jag, de är ju rätt tykna för övrigt.Nja, men egentligen är det ju domarn som ska ha skiten. Det var ju en domarskandal utan dess like.
Men jag gissar att du liksom jag hellre ser spanien i final än grodätarna?Nja, men egentligen är det ju domarn som ska ha skiten. Det var ju en domarskandal utan dess like. Förstår att de fortf är upprörda, bli rånade på semifinal i hemma-EM.
Nja, men egentligen är det ju domarn som ska ha skiten. Det var ju en domarskandal utan dess like. Förstår att de fortf är upprörda, bli rånade på semifinal i hemma-EM.
Ja helt klart bästa lagetIkväll håller jag på Spanien! Tycker de varit klart bäst så här långt i EM.
Fransoserna har varit rätt dåliga...
Va ju både offside 5sec innan och hands på Tysken 2 sec innan därför kunde det aldrig blivit straff till Tyskland i det läget .Nja, men egentligen är det ju domarn som ska ha skiten. Det var ju en domarskandal utan dess like. Förstår att de fortf är upprörda, bli rånade på semifinal i hemma-EM.
Skönt att ett lag du håller på vinner. Måste kännas ovanligt ??Men Spanien har ju trots allt varit bästa laget i detta EM, tycker jag iaf.
ÄNTLIGEN! Hur är Spanien på Hockey?Skönt att ett lag du håller på vinner. Måste kännas ovanligt ??
Näst bäst i typ varje match.ÄNTLIGEN! Hur är Spanien på Hockey?
Är man inkompetent inom ämnet (oavsett om det är fotboll eller hockey) finns inte så mkt annat att välja på än att fuska lite.Källor är fusk ju.
?
Du är ju lika tokig här som i inhemsk sport!Vågar knappt utmana min lycka igår från Spaniens vinst!
Men ikväll hoppas jag på Holland!
Man håller aldrig på England, det är sen gammalt...Du är ju lika tokig här som i inhemsk sport!
Självklart håller man på the Land of Hope and Glory! Har ju spelat riktigt bra hittills idag!
Sådär. Nu är ordningen återställd.Vågar knappt utmana min lycka igår från Spaniens vinst!
Men ikväll hoppas jag på Holland!
Klart de är! Nu är det bara spanjackerna kvar att tvåla dit ?Skit också...Engand är f*n inte värda att vara i final!
Skit också...Engand är f*n inte värda att vara i final!
Kan jag hålla med om men första halvlek igår var helt klart Englands bästa i mästerskapet, men visst har dom haft tur som halkar sig vidare. Spanien ska vara bättre men man vet aldrig blir intressant final ?Uselt spel rakt igenom o gått vidare på flax, domartavlor o tillfälligheter. Min engelska granne har gått o drygat sig om att "it's coming home" tre veckor nu...måtte dom förlora finalen annars blir det outhärdligt att bo kvar.
Bra att du håller på spaggarna, det borde ge the Land of Hope and Glory en bra chans! Go England ??????? ?Heja Spanien! Låt nu inte de trökiga Engelsmännen få komma hem!![]()
Varför inte lite god Jamon Serrano?Kom inte på nån middag ikväll. Så blir fish and chips...
Vill ju käka vinnarmat ..Varför inte lite god Jamon Serrano?
Har du äntligen kommit på att Fotboll är den största sporten? ?SVT:s EM-studio var ju mångfalt bättre än TV4:s dito, måste jag säga…