gyttorparn
Aktiv medlem
Tubeless vätska
Då jag vet att det finns många här som är om sej å kring sej så är det säkert nån som har tips på bra pris på tätningsvätska, gärna på dunk men en liters funkar å ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolla nya Milkit racer&gravelDå jag vet att det finns många här som är om sej å kring sej så är det säkert nån som har tips på bra pris på tätningsvätska, gärna på dunk men en liters funkar å ?
Ojoj, stort! R.I.P. 946ml. Om det inte bara är avrundat…?Stans har äntligen "gone metric"
€28 för en liter. Alltså 1000 cc.
Nätet är rätt eniga om att Silcas gucka är bäst på att täta hål. Den är så effektiv så att den inte går att fylla på genom ventilen.Då jag vet att det finns många här som är om sej å kring sej så är det säkert nån som har tips på bra pris på tätningsvätska, gärna på dunk men en liters funkar å ?
Ny flaska. Står 1000 ml (eller kanske cc) på den. Troligen rätt då.Ojoj, stort! R.I.P. 946ml. Om det inte bara är avrundat…?
Schhh. Berätta inte det där för någon. Det enda problem jag har relaterat till tubeless är att Orange Seal tenderar att vara slut hos handlarna stup i kvarten.Orange Seal samt dess raceversion är många nöjda med har jag snappat upp.
Vad är din erfarenhet av denna?Köpte denna sist:
![]()
WTB TCS 2.0 946ml Slanglöst tätningsmedel, Guld | Bikeinn
Få WTB TCS 2.0 946ml i Guld för 197.99 kr. Perfekt för cykling med snabb leverans. Köp Reparation på Bikeinn!www.tradeinn.com
Det var den billigaste jag hittade för mängden - sen drar ju frakten iväg om man bara ska ha vätska men jag skulle ändå köpa lite annat.
Vad är din erfarenhet av denna?
Tänker att du hunnit testa och bilda dig en uppfattning nu sådär 3/4 år senare.
Tack!
Jag köpte orange över disk i gbg för ett halvår sedan. Dock såg jag bara småflaskor den gången men tror dom ska ha större ocksåHej, någon som kan rekomendera någon vätska som säljs över disk på XXL?
Tack, ska kika.Jag köpte orange över disk i gbg för ett halvår sedan. Dock såg jag bara småflaskor den gången men tror dom ska ha större också![]()
Hej,
någon som testat den här tätningsvätskan?
Finns för 157kr/lit på bikeinn (utan dåliga recensioner)
Men någon som har erfarenhet av Elevens tätningsvätska att dela ?
Visa bilaga 822963
Jamen då tar jag och provar också!Köpte sist och har haft i några däck. Svårt att säga så mycket mer, däcken har hållit tätt och jag har inte haft anledning att betvivla funktionen :)