Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka trådlösa droppers finns idag? Har det kommit någon konkurrent till Reverb AXS?
men vajer och hydraulik krånglar på en rad andra sätt.Nej det är inte värt pengarna, batteriet tog slut förra svängen å då märker man hur mycket man faktiskt använder droppern, en wire tar aldrig slut på batteri ?
Möjligt att en ” vanlig” dropper kan krångla, men vi har 6 hojjar i familjen och ingen dropper har krånglat. Anledningen till att jag har ”el dropper” på min stigsmiskare är att den satt som standard på nya biken, nu räcker batteriet ganska länge på en laddning men rätt störande när man ska ut och svettas å inget händer när man trycker på knappen, visst är det smidigt om man skulle flytta med den till nästa hojj men å andra sidan så är det mer eller mindre standard med sänkstolpe på nya hojjar ?men vajer och hydraulik krånglar på en rad andra sätt.
största plusset med trådlös dropper är att den är smidig att montera, och smidig flytta mellan cyklar. klassikern magura vyron är inne på sin tredje version, varvid man gått över till engångsbatterier även till servot i stolpen.
jag har version 2, funkat stabilt. enda är att den måste rekalibreras när man byter batteri i sändarknappen, med ett inte helt logiskt upplägg därvidlag. tar sändarbatteriet slut ute på tur kan man likväl använda en knapp på själva stolpen.
Hellre mekanisk som jag har, mycket bättreSkitjobbigt att ta fram mobilen varje gång man ska sänka sadeln ??
Nu finns det billiga, drygt 2000kr på aliexpress, vet dock inget om dom.Vilka trådlösa droppers finns idag? Har det kommit någon konkurrent till Reverb AXS?