Puttefritz
Aktiv medlem
Blockettråden 2
*edit Dubbelpost
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mmmm.....nej.Intressant.
![]()
Även med en tio-potens fel så får man vara väldigt mycket Crescent-nostalgisk för att betala det där.Visa bilaga 719368
Ska man kanske dra ett sms-lån?
Inga problem, sälj 5 st Postkodscyklar med samma prisberäkning som i ovanstående annons, så är du hemma.Visa bilaga 719368
Ska man kanske dra ett sms-lån?
Gå till cykelhandlare, gå direkt till cykelhandlare utan att passera Gå.Fått bud från cykelahandlare på 25K. Säljer inte! Vill hellre krångla med blocket för få ut 25K istället. Ok!
5-6 är gammal? ? Fantastiskt
Att man ens kan skriva den där annonsen utan att kräkas i munnen är för mig ett mirakel
Blir nästan lika nervös av detta som säljare som ”inte tar ansvar för Postens hantering” - du köper alltså en (potentiellt dyr) transporttjänst, men är inte villig att se till att du får den som avtalat? Tack, men nej tack.Blir alltid så fundersam när en säljare inte skriver ut ett riktpris, inbjuder till budgivning, men betackar sig för skambud.
Jag hade inte vågat skriva även om jag var intresserad, då risken är att vi har olika syn på gränsen för ”skam”.
![]()
Säljes: Crescent Ultima från 1998 i jättefint skick
Funderar på att sälja min gamla MTB som sedan länge står och samlar damm i garaget i väntan phappyride.se
”Har ingen aning vad en sådan här pjäs skulle kunna kosta, så kom gärna med bud om du är intresserad så släpper jag den om jag får ett tillräckligt bra pris. Skambud besvaras inte.”
Vad skiljer en vattendestillator från en hb-apparat? Förmodligen något med kolonnhöjd, gissar jag. Vid sprittillverkning vill man ju kunna skilja ut alkoholen från vattnet.
för några år sedan såg jag i en affär en intensivkylare för hobbykemisten. Funderade ett tag på att bli en sån hobbykemistVad skiljer en vattendestillator från en hb-apparat? Förmodligen något med kolonnhöjd, gissar jag. Vid sprittillverkning vill man ju kunna skilja ut alkoholen från vattnet.
Jag har en släkting som gick på KTH och läste kemiteknik. I sb.m. dennes examen fick vi en förevisning i kemilabbet, där de bl.a. hade en hel del destillationskolonner av imponerande storlek, typ 6-8 m höga. Men de behöver väl lite sådana leksaker att labba med för att sen kunna tillämpa kunskaperna i processindustrin, där de har lite större grejer.för några år sedan såg jag i en affär en intensivkylare för hobbykemisten. Funderade ett tag på att bli en sån hobbykemist
Ett fynd ju ?
Angelica "destiny ". Krigare på livets hårda skola. Solklart stöldgods.
Två nollor för mycket på priserna?
Är folk helt galna ?
Två!?! Fyra-fem. ?Två nollor för mycket på priserna?
Det är ju ett ruggigt överpris som står idag men om du har en crescent gram att sälja till mig för 1200 får du gärna höra av dig ?Fascinerande hur man kan vara så brutalt desillusionerad. Tog för givet det var en typo först. Även om 12 000 även det varit ett överpris för den där fulingen.
Eller så har säljaren ändå drabbats av nån sifferdyslexi och skriver tre 0:or för mycket på alla sin annonser. 1200 respektive 350 kr låter ju rimligt
Jag kan tänka mig att 1200 är lite i underkant, men finns det ens någon som kan vara villig att betala 12 000 kr?Det är ju ett ruggigt överpris som står idag men om du har en crescent gram att sälja till mig för 1200 får du gärna höra av dig ?
Jo blev kanske lite väl billigt. Försökte bara ge en öppning för möjligheten att det kanske ändå var något slags misstag bakom båda annonserna.Det är ju ett ruggigt överpris som står idag men om du har en crescent gram att sälja till mig för 1200 får du gärna höra av dig ?
Låter lite dyrt med 105 948,80 SEK för den där cykeln.
Jag kan förstå att vissa tycker det är svårt att cykla med bockstyre.
"Väger bara 1,8". Anar att BMC anger en annan vikt för ramen.Chop shop med fantastiskt priset. Anar ugglor som har fått kläder...![]()
Säljes: Villken fantastik priset
Säjler en carbón ram BMC,ramen väger bara 1,8,mer bilder kan skickas,ramen kan skickas for 300 kr extrahappyride.se