Spacekitty
Aktiv medlem
Testa nya forumet på Happyride
Nu är ignorerade trådar borta. Tack så mycket.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hittar dock inget sätt att sluta ignorera ett forum om man en gång tryckt på ignorera-knappen. Det kunde ju vara käckt att kunna gå tillbaka och tjuvkika på ett forum som man ignorerat, för att se om man missat något väsentligt under det senaste året. Men kanske bara är jag som är blind.Ignorera max 2 forum
du ska ha en lista på ignorerat mög i din profilHittar dock inget sätt att sluta ignorera ett forum om man en gång tryckt på ignorera-knappen. Det kunde ju vara käckt att kunna gå tillbaka och tjuvkika på ett forum som man ignorerat, för att se om man missat något väsentligt under det senaste året. Men kanske bara är jag som är blind.
Stämmer. Tack!du ska ha en lista på ignorerat mög i din profil
Spännande att menyalternativet för att visa ignorerade saker är 'Ignorera'... borde inte det vara för att slippa se mina egna töntiga inlägg?du ska ha en lista på ignorerat mög i din profil
du ska ha en lista på ignorerat mög i din profil
Jag är tråd-noob men medlemsvinnare kanske:Vem har high score?
Visa bilaga 719293
oj oj. imponerande.Jag är tråd-noob men medlemsvinnare kanske:
Visa bilaga 719305
Gissningsbvis är större delen av användarna inaktiva.
Använder ignorera snarare som indikator på hur trovärdig användaren är snarare än som faktiskt ignore.
Men femtioelva trådar om bilar och biltrafik och allt annat cyklande ovidkommande går bra?Nej men irriterande när det funkat så bra förut
Jag hade ignorerat dessa personer direkt!Man kan väl inte stödja mitt inlägget med en tummen upp??
155, jag leder!!! ;)Kollade. 137 ignorerade trådar.
som jag sa, dags för försoning tror jagMen femtioelva trådar om bilar och biltrafik och allt annat cyklande ovidkommande går bra?
Detta bigotta motstånd mot elcyklar är häpnadsväckande.
1.263 ignorerade trådar för mig.Kollade. 137 ignorerade trådar.
Jaha, i den ligan ligger jag tvärsist med 0 ignorerade trådar. Har bara en ignorering över huvud taget (för ett forum).155, jag leder!!! ;)
Wtf, tom efter mig.Jaha, i den ligan ligger jag tvärsist med 0 ignorerade trådar. Har bara en ignorering över huvud taget (för ett forum).
Sopor, jag har 0, totalt! Ignorerar ingenting!
När jag trycker direkt på "FORUM" så får jag enbart trådar med för mig olästa inlägg:När vi ändå avhandlar funktionalitet v.g. trådlistor:
Jag tänkte det skulle vara käckt att kunna lista alla "olästa" trådar (exkl. de trådar/forum man ignorerat). Dvs. bara visa de trådar man inte alls läst samt de som har uppdaterats sen man var inne senast i tråden. Finns den möjligheten och hur gör man i så fall?
När jag väljer "Nya inlägg" kommer det upp trådar med de senaste inläggen, oavsett om jag läst de senaste inläggen eller inte (se bild nedan). De trådar där jag redan har läst det senaste inlägget är inte så intressanta för mig när jag vill hitta något nytt intressant att läsa, däremot kan det vara bra att kunna se den vyn då jag letar efter någon speciell information och vill gå tillbaka till en tråd jag läst tidigare. Kanske listan med "Nya inlägg" borde heta "Senaste inläggen" istället. Ett förslag skulle kunna vara att ha en lista "Olästa inlägg" och en "Senaste inläggen".
Visa bilaga 719511
Toppen. Tack!När jag trycker direkt på "FORUM" så får jag enbart trådar med för mig olästa inlägg:
Visa bilaga 719556
Edit: Men håller med om att "Nya inlägg" är missvisande.
Testa och använd filtrera funktion för att ställa in va du vill se. Glöm inte att kryss i "Spara som standard"När vi ändå avhandlar funktionalitet v.g. trådlistor:
Jag tänkte det skulle vara käckt att kunna lista alla "olästa" trådar (exkl. de trådar/forum man ignorerat). Dvs. bara visa de trådar man inte alls läst samt de som har uppdaterats sen man var inne senast i tråden. Finns den möjligheten och hur gör man i så fall?
När jag väljer "Nya inlägg" kommer det upp trådar med de senaste inläggen, oavsett om jag läst de senaste inläggen eller inte (se bild nedan). De trådar där jag redan har läst det senaste inlägget är inte så intressanta för mig när jag vill hitta något nytt intressant att läsa, däremot kan det vara bra att kunna se den vyn då jag letar efter någon speciell information och vill gå tillbaka till en tråd jag läst tidigare. Kanske listan med "Nya inlägg" borde heta "Senaste inläggen" istället. Ett förslag skulle kunna vara att ha en lista "Olästa inlägg" och en "Senaste inläggen".
Visa bilaga 719511
Ja jag tror det är default, om jag inte kommer ihåg fel.Undrar om jag har gjort den inställningen eller om Olästa trådar är default?
Denna punkt kollar jag på.I mobilen (eller om man minskar bredden i vanlig browser) så scrollar K&S i sidled, irriterande framförallt när man bläddrar bilder på annonser på telefonen. Samma problem i Chrome på Android, Chrome på Windows och Firefox på Windows.
Ser ut som att scroll i sidled dyker upp strax under 1000px bredd. Sen behålls den när man växlar ner till mobilanpassat under 768px. Verkar som sidan tar höjd för annonsbanner som finns i fullbredd men inte i mobilläget?
155, jag leder!!! ;)
1.087 ignorerade trådar för mig.
Redigerat: Det fortsätter att öka...
Nu har jag bytt ut menyn på sajten utanför forumet. Så nu ska den buggen vara borta.I mobilen (eller om man minskar bredden i vanlig browser) så scrollar K&S i sidled, irriterande framförallt när man bläddrar bilder på annonser på telefonen. Samma problem i Chrome på Android, Chrome på Windows och Firefox på Windows.
Ser ut som att scroll i sidled dyker upp strax under 1000px bredd. Sen behålls den när man växlar ner till mobilanpassat under 768px. Verkar som sidan tar höjd för annonsbanner som finns i fullbredd men inte i mobilläget?
Snyggt! Funkar bra nuNu har jag bytt ut menyn på sajten utanför forumet. Så nu ska den buggen vara borta.
Vad har du för "filtreringmekanism" när du väljer ut vilka trådar du vill se/inte se?