Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har Sony xperia 1 V med Android 14 och har också problem med dessa trådar...
Kan man få en sökruta för användare i sitt pm fönster?
Jag hittade det efter en stund.Vad menar du?
När man väljer att skicka en ny PM får man sökrutan direkt. När man vill leta i PM trycker man på "Visa allt" och sent "filtrera".
Tack! Nu ska det vara åtgärdat
Eftersom AI är så mycket på tapeten nu för tiden kanske man hade kunnat ha en funktion som frågar ChatGPT "handlar detta inlägg om cykling?" med en splitter ny användares första inlägg som input? =)
Fast de flesta OT-trådar skapas väl inte av användare som gör sitt första inlägg på forumet?Fast då skulle ju en tredjedel av alla trådar raders, nämligen de som är märkta OT ?
Fast de flesta OT-trådar skapas väl inte av användare som gör sitt första inlägg på forumet?
Jag räknar till nio OT-markerade trådar skapade senaste månaden av användare som postat på forumet innan det att resp. tråd skapades. M.a.o. konsistent med min hypotes att "de flesta OT-trådrar skapas väl inte av användare som gör sitt första inlägg på forumet".Två bara senaste månaden. Mulle med paraffin i fästzonen och någon med modellflygplan.
Jag räknar till nio OT-markerade trådar skapade senaste månaden av användare som postat på forumet innan det att resp. tråd skapades. M.a.o. konsistent med min hypotes att "de flesta OT-trådrar skapas väl inte av användare som gör sitt första inlägg på forumet".
Jag gissar att ytterst få av spamtrådarna är OT-märkta. Åtminstone de där med USA-användare som förefaller ha varit reggade ett antal år och som gör "reklam" för några "casual ladies" (eller vad det nu är) brukar inte vara det.Hur många många är dom raderade spamtrådarna? + Dom då som är kvar med paraffin och modellflygplan.
Tre bara senaste veckan kanske?Det kan nog bli lika många som av gamla medlemmar.
Det inlägget av Pfaff som jag citerade nämner trådar "märkta OT". Jag tycker då det är rätt naturligt att kunna skriva "OT-trådar" i betydelsen "OT-märkta trådar". Oavsett, nu vet du att det var det jag menade.Det är alltså bara OT märkta trådar som är ot. Vad är dom omärkta ot trådarna då?
Skapade en tråd i ämnet tidigare. Finns här.Men casual dating trådarna? Är det gamla konton vars lösenord hamnat i en databas på knäckta konton och nu hittar spambottarna hit? Eller är det någon som botreggar konton och får det att se ut som det var länge sen? (osannolikt). Eller har bottarna skapat konto som ligger i träda i flera år för att undvika spärrar för nya konto?
Oavsett vad. Vad är det för blaj i inläggen? Det är ju inte ens några länkar som man kan klicka på? Det är det mest upprörande tycker jag
Dax för en våredejt?ad är det för blaj i inläggen? Det är ju inte ens några länkar som man kan klicka på? Det är det mest upprörande tycker jag
Men casual dating trådarna? Är det gamla konton vars lösenord hamnat i en databas på knäckta konton och nu hittar spambottarna hit? Eller är det någon som botreggar konton och får det att se ut som det var länge sen? (osannolikt). Eller har bottarna skapat konto som ligger i träda i flera år för att undvika spärrar för nya konto?
Oavsett vad. Vad är det för blaj i inläggen? Det är ju inte ens några länkar som man kan klicka på? Det är det mest upprörande tycker jag
Det är tyvärr inte möjligt.Kan man navigera från en länkad happyride video i en postning, till dess beskrivning på nåt sätt?
Kan man få till funktionen "hitta alla inlägg av N.N i detta ämne"?
Tack. Kanske ni kan lägga till en "watch on happyride video" knapp i spelaren, som youtube.Det är tyvärr inte möjligt.
Vi hämtar javascript från google på alla sidor. Men det är något vi gjort i många år, låter konstigt att blockera den domänen.Har Happy nyligen börjat använda "ajax.googleapis.com" mer flitigt än tidigare?
Jag brukar bara få en windowspopup angående "this content is blocked by your it admin" någon gång ibland, men idag sker det med bara några minuters mellanrum.
Att blockera just den domänen är rätt vanligt bland stora företag.Vi hämtar javascript från google på alla sidor. Men det är något vi gjort i många år, låter konstigt att blockera den domänen.
Bra fråga. Samma märkligheter för mig.Vad händer?
Visa bilaga 719104
Du måste ju förvarna. Hur ska vi annars kunna planera arbetsdagen. ?Jag håller på med en uppgradering av forumet. Återkommer när det är klart, under tiden kan saker fungera dåligt. Ursäkta avbrottet
Kändes lite som att en del av kulissen på teatern ramlade omkull och att man råkade se ett par av scenarbetarna stå och hänga upp någon lampa typ.?Jag håller på med en uppgradering av forumet. Återkommer när det är klart, under tiden kan saker fungera dåligt. Ursäkta avbrottet
Här gick det ut som VMA!Du måste ju förvarna. Hur ska vi annars kunna planera arbetsdagen. ?