Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur Malmö skall misslyckas med att ta 18 poäng under samma tid har jag svårt att se, även om Champions League-spelet tär på materialet. ?Då ska vi se...11 omgångar kvar * 3 = 33 poäng.
29+33 = 62 poäng.
Vi ligger bra till för att ta guldet! ?
Hmmm, var du tvungen att förstöra min fina uträkning med det??Hur Malmö skall misslyckas med att ta 18 poäng under samma tid har jag svårt att se, även om Champions League-spelet tär på materialet. ?
Alla är väl glada för en säker seger ?Kubikenborgs IF skriver såhär ang. kvällens cupmöte:
"Årets match nämligen stormötet mellan Kubikenborgs IF och självaste AIK, den 21:a augusti på NP3 Arena. Vi hade turen att få bästa lottningen av alla, nämligen AIK på hemmaplan"
Man blir ju nästan rörd över deras lycka att få AIK på besök!
De fick ju betydligt bättre lottning än Stocksund.Alla är väl glada för en säker seger ?
Tycker den är lite fyndig iaf.Undras hur de kom på sin logga. Kostade nog många miljoner till någon designfirma.
Visa bilaga 720639
Ja riktigt kul, snyggt mål också!Starkt gjort av Elfsborg att vinna borta mot Molde!
Skönt att DIF vann ändå?Borde varit 2-0 bollen var ju bara en halvmeter över linjen ?
Med videogranskning hade nog domaren sett det. Mer VAR!Borde varit 2-0 bollen var ju bara en halvmeter över linjen ?
Helt rätt beslut.Med videogranskning hade nog domaren sett det. Mer VAR!
Jättesvårt att vinna mot pojkar, verkligen?Så enkelt...5:e raka segern genom bombsäker 2-1 vinst mot BP.
Det är ju nästan inte roligt längre så lätt som detta går.![]()
Ja, det var en rent exceptionellt tung förlust måste jag säga (den överlägset värsta i år) men AIK har repat sig.Så enkelt...5:e raka segern genom bombsäker 2-1 vinst mot BP.
Va, finns det någon som, på riktigt, bryr sig om BP?Ja, det var en rent exceptionellt tung förlust måste jag säga (den överlägset värsta i år) men AIK har repat sig.
Negativt besviken över BP denna säsong, var nästan helt säker på att de skulle vara bättre.
Det är verkligen väldigt komiskt hur lite fans BP har. Som sagt, de har väl fungerat som någon sorts farmar/talanglag till de stora Stockholmslagen länge nu. Ett tag upplevde jag dem som närmare knutna till AIK men nu är det rätt spretigt.BP hade ju en massiv klack på Friends idag. Såg ut som 15-20 personer, MINST. De är stora i Västerort. :-)
Så enkelt...5:e raka segern genom bombsäker 2-1 vinst mot BP.
Just det! Nu är vi ju före GAIS också i tabellen!Säger bara GAIS ?
Va?? Världens största sport kan ju ALDRIG vara tååååkig!!Fotboll.........är.........tååååkigt .......
Just det! Nu är vi ju före GAIS också i tabellen!![]()
Japp, för att fira Allsvenskan 100 år, gäller inte enbart Stockholms och Solnalagen.Vad är grejen med retrotröjorna som Stockholmslagen har spelat i på sistone? Något med Allsvenskans 100års-jubileum att göra?
AIK och BP:s var iofs rätt snygga igår. Men Hammarby med svartgula tröjor och BLEKBLÅ shorts till?! Nja jag vet inte... :-)