Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu så hamnar han på Youtube istället med titeln ”fira inte för tidigt”.Han lär nog se till att spurta till mållinjen framöver.
Jag hoppas att det inte var målet.Nu så hamnar han på Youtube istället med titeln ”fira inte för tidigt”.
Det är som båda gör något knas, för i slomo så ser det ut som båda gör några dubbeltryck över linjerna.Wout tog fel på mållinjen va ?
Mest knas var det väl av TV-producenten som zoomade ut precis innan målgångDet är som båda gör något knas, för i slomo så ser det ut som båda gör några dubbeltryck över linjerna.
Nä, att de inte ens försökte att minimera skadan.Inte mkt till försvar av ledartröjan idag inte.
Om de underskattar försprånget så finns det absolut en chans. Ben är dock relativt ojämn i sina prestationer. Men det vore kul om han kunde hålla undan!Kan Vueltan, precis som damernas Tour, avgöras genom ett värdelöst teambeslut?
Ben är ju en inte helt oäven cyklist och har ett ok lag omkring sig och fem minuter är ju en del tid för UAE och Bora mfl att försöka ta in.
Händelselös etapp. Men kul att Ben håller ledningen.Inte någon jättedramatisk slutspurt. Skoj för Aert att vinna lite igen.
När man ser etapper som dagens så undrar man lite varför Vueltan är den tredje Grand Touren, här kan vad som helst hända - med attacker och omkastningar t.o.m på Cat 3 stigningar.
Gudarna straffade honom för idiotkörningen igår?Vad hände för Vlasov efter kurvan i branten där på slutet? Gick i backen så snabbt och plötsligt.
Nä, det är lite för långt och motståndet lite för bra för att han ska kunna hålla hela vägen men det borde gå att förvara en pallplacering i totalen vilket vore en stor framgång för både Ben och laget.Sen får jag erkänna att jag har svårt att tro att han ska hålla till Madrid. Lite för ojämn i mina ögon.
Håller med om ditt svar men med tillägget att det inte bara är banprofilmässigt utan även racingmässigt som Vueltan ofta är bättre än de andra två.Banprofilmässigt är den fullt i klass eller tom bättre än girot o touren.
Känns som många yngre ofta får chansen i Vueltan, Och det bidrar nog till roligare körning.Håller med om ditt svar men med tillägget att det inte bara är banprofilmässigt utan även racingmässigt som Vueltan ofta är bättre än de andra två.
Är det tack vare avsaknaden av riktiga spurtetapper? Eller att det är ”last chance saloon” för flertalet? Eller att prestigen är lite mindre så man vågar satsa/offra mer ?
Roberto kommer nästa vecka meddelade Anders nyssVar är Vacchi? Bara Adamsson som kommenterar på Eurosport.
Donkey kick!Grabben hade en smula röta och ett knippe skicklighet att det där inte gick över räcket.
Minst sagt. Fick lite Beloki-vibbar när jag såg det.Hjärtat i halsgropen för Mas nyss!
Cyklade där i somras, men min framfart sköttes något mer kontrollerat.Minst sagt. Fick lite Beloki-vibbar när jag såg det.