Visa bilaga 708654
Jag köpte ännu en motobar:
Entdecken Sie Lenker Motocross Stahl mit strebe schwarz 22mm - 860mm in der großen Auswahl bei eBay.de. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!
www.ebay.de
Det blev sinnessjukt bra, jag behövde lite mer rise och den här har cirka 13 cm, 81 cm bred och precis under kilot (996,00 gram med
@LWB precision). Steel is real som dom säger...om jag nu får tummen ur och beställer den råa gaffeln i förra inlägget så kommer jag nog att strippa färgen och göra nåt med svetsfogarna som ser rätt amatörmässiga ut:
Visa bilaga 708657
Det vore kul att testa löta och få till en sån där guldig Moné-liknande fog. Vid böjen ser man även att röret inte har en jämn radius, det är största skillnaden när jag jämför med en dyrare variant, som min Stooge Junker 100. Men, för 25 euro inklusive frakt känns den OK, det är alltid lite av ett lotteri att handla från ebay med bara nån sunking produktbild som referens.
Visa bilaga 708651
Visa bilaga 708652
Till sist, för de som undrar vad det är för en dog collar på stammen...ja, jag hade slut på spacers och tog till en tillfällig nödlösning tills nästa beställning dyker upp:
Visa bilaga 708659